کد خبر : 148711
تاریخ انتشار : شنبه 16 دسامبر 2017 - 11:38

گزارش جدی از گسترش شپش در بین دانش‌آموزان نداریم/ برخی عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی دامن به شایعات افزایش شپش بین دانش‌آموزان می‌زنند

گزارش جدی از گسترش شپش در بین دانش‌آموزان نداریم/ برخی عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی دامن به شایعات افزایش شپش بین دانش‌آموزان می‌زنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ گزارش جدی از عمومیت شپش در بین دانش‌آموزان مدارس استان به دستمان نرسیده است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، جعفر پاشایی با اشاره به وضعیت بهداشتی مدارس و دانش‌آموزان اظهار داشت: مسؤولیت بهداشت مدارس بر عهده آموزش و پرورش است که ما نیز گزارش جدی از عمومیت وضعیت نامناسب بهداشتی دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: هیچ گزارش جدی از عمومیت شپش در بین دانش‌آموزان مدارس استان به دستمان نرسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه احتمال وجود شپش در سر مورد دانش‌آموزی بین این همه مدارس وجود دارد، گفت: با توجه به نطارت‌های صورت گرفته مورد جدی و دامن‌گیر افزایش شپش بین سر دانش‌آموزان وجود ندارد.

وی اذعان داشت: برخی از عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی خود بر این موضوعات و شایعات افزایش شپش در بین دانش‌آموزان دامن می‌زنند تا محصولات خود را به فروش رسانند.

پاشایی ابراز کرد: در مدارس مربیان بهداشت، پرورشی و حتی خود مدیران نظارت بهداشتی داشته و به هیچ‌وجه از نظر بهداشت مدارس و دانش‌آموزان غافل نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: با نظارت مستمر در بهداشت مدارس هیچ مورد و گزارش نارسایی از وضعیت بهداشتی مدارس وجود ندارد ولی منکر مطلق موارد بسیار اندک شپش بین دانش‌آموزان نیز نبوده و احتمال وجود موارد بسیار کم وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.