کد خبر : 148671
تاریخ انتشار : جمعه 15 دسامبر 2017 - 14:59

مسئولین در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند/ تشریفات از ادارات حذف شود

مسئولین در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند/ تشریفات از ادارات حذف شود

امام جمعه صوفیان با تقدیر از نماینده مردم مرند و جلفا به جهت دفاع از حق مردم در بحث یارانه ها گفت:در دوران انتخابات می گفتند حذف یارانه ها شایعه است ولی اکنون شاهدیم که برنامه حذف یارانه ها را دارند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سید عظیم گلدوست در خطبه های نماز جمعه صوفیان با تاکید بر داشتن تقوا گفت:باید با داشتن تقوا و رعایت اخلاق خودمان را پاک نگه داریم.

وی اظهار کرد:در ادارات باید تکریم ارباب رجوع توجه شده و همه در حل مشکلات مردم تلاش گنند و اخلاق و رفتار خوبی در برخورد با مراجعین ادارات باشد و مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه صوفیان با تقدیر از نماینده مردم مرند و جلفا به جهت دفاع از حق مردم در بحث یارانه ها افزود:در دوران انتخابات می گفتند حذف یارانه ها شایعه است ولی اکنون شاهدیم که برنامه حذف یارانه ها را دارند.

گلدوست با بیان اینکه باید از تشریفات در ادارات پرهیز شود تصریح کرد:تشریفات از ادارات و همچنین بین مسئولین باید حذف شود چرا که  شیوه و منش زندگی امام خمینی(ره) بر پایه سادگی بوده و تشریفاتی در کار نبود.

وی با با محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس تصریح کرد: آمریکا ترس و دست پاچگی خود را در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت یک رژیم بی پایه و اساس نشان داد.

خطیب جمعه صوفیان با بیان اینکه اداره حکومت اسلامی باید دقیق باشد خاطرنشان کرد:باید در جهت اسلامی بودن حرکت کنیم و حتی در بحث بانکداری اسلامی نیز دقت و توجه داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.