کد خبر : 148609
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 دسامبر 2017 - 11:54

احداث بزرگراه سهند – تبریز با تملک اراضی با ۴ میلیارد تومان فعال می‌شود

احداث بزرگراه سهند – تبریز با تملک اراضی با ۴ میلیارد تومان فعال می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: عمده مشکل اساسی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند تملک است که در جلسه دیروز تهران توافق شد تا ۴ میلیارد به فعال‌سازی کارگاه پرداخت پول مالکینی بود که قبلاً توافق شده ولی پولشان را دریافت نکرده بودند.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: بازدید از منطقه بزرگراه تبریز به سهند همراه با استاندار آذربایجان‌شرقی و جلسه با مسئولان در تهران منجر به نتایج مطلوبی از جمله تملک کامل اراضی شد.

وی افزود: دو مشکل اساسی در این پروژه از جمله آزادسازی اراضی و احداث پروژه وجود داشت که مشکل نخست برطرف شده و برای مشکل دوم اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که مشارکت‌کننده پیگیر بوده و پیمانکار نیز کار خود را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: عمده مشکل اساسی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند تملک بود که در جلسه دیروز تهران توافق شد تا ۴ میلیارد به فعال‌سازی کارگاه که قبلاً توافق شده به مالکینی که تعهد داده شده ولی پولشان را دریافت نکرده بودند، اختصاص یابد که چک این موضوع نیز نوشته شده است.

اجرای بزرگراه تبریز- سهند در سال ۱۳۸۷ و با هدف کنترل و کاهش ترافیک اتوبان تبریز – آذرشهر به تصویب رسید و در سفر استانی رئیس جمهور وقت به آذربایجان‌شرقی، اعتبارات ویژه‌ای به این طرح اختصاص یافت و بعد از ۱۰ سال هنوز خبری از افتتاح آن نیست و مسئولان هر سال وعده بهره‌برداری آن را برای سال بعد می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.