کد خبر : 148566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دسامبر 2017 - 14:44

کمیته امداد اهر ۱۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه احداث می‌کند

کمیته امداد اهر ۱۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه احداث می‌کند

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر گفت: کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بر طبق این سیاست‌ها مکلف شده تا برای ایتام و خانواده‌های نیازمند مناطق زلزله استان کرمانشاه ۲۰۰ واحد مسکونی احداث کند و از این مجموع سهم کمیته امداد شهرستان اهر ۱۰ واحد است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، ارسلان طهماسبی با اشاره به نقش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی و شهرستان اهر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها بر خود وظیفه می‌داند که به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور کمک‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان اهر از روزهای نخستین وقوع زلزله کمک‌های نقدی و غیرنقدی را جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده که در این راستا هیچ بحثی در خصوص ارفاق بین مددجویان و مردم عادی وجود ندارد، افزود: از بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده تفاوتی بین مردم نمی‌بینیم چرا که اولویت ارسال کمک‌های مردم است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر بازسازی واحدهای تخریب‌شده مددجویان و افراد نیازمند مناطق زلزله کرمانشاه را از دیگر اولویت‌های این نهاد عنوان کرد، ادامه داد: بر اساس اعلام در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیاز به احداث ۴۰۰۰ واحد مددجویی هستند.

طهماسبی اضافه کرد: بر طبق سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) کسانی که در جریان زلزله استان کرمانشاه سرپرست خانوار یا نان‌آور خانواده آسیب‌دیده باشد و اگر در تحت پوشش بیمه سازمانی نباشد به تحت پوشش کمیته امداد در می‌آیند و یکی دیگر از هدف‌گذاری‌ها احداث مسکن مددجویان پیش از همه زلزله‌زدگان است.

وی با ذکر اینکه احداث واحدهای مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در بین کمیته امداد استان‌ها تقسیم‌شده و هر از ادارات کل استان‌ها بخشی از این واحدهای مسکونی را احداث می‌کنند، گفت: کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بر طبق این سیاست‌ها مکلف شده تا برای ایتام و خانواده‌های نیازمند مناطق زلزله استان کرمانشاه ۲۰۰ واحد مسکونی احداث کند و از این مجموع سهم کمیته امداد شهرستان اهر ۱۰ واحد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر از عموم مردم نوع‌دوست و خیرین خواست تا در صورت علاقه‌مندی در مشارکت در احداث واحد مسکونی برای ایتام و نیازمند در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۵۰۶۰۲۵۷۰۰۰ نزد بانک ملی ایران بنام کمیته امداد شهرستان اهر واریز کنند، افزود: سعی داریم تا بتوانیم ایتام و نیازمندان مناطق زلزله کرمانشاه پیش از افرادی که وضعیت مالی خوبی دارند صاحب مسکن شوند.

طهماسبی با تأکید بر اینکه تاکنون شهروندان اهری و خیرین در این راستا مبلغی از کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان غرب کشور به‌حساب کمیته امداد اهر واریز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های بزرگ استان به شمار می‌رود انتظار داریم تا مردم و خیرین در این زمینه به یاری کمیته امداد بشتابند تا شرمنده فرزندان ایتام مناطق زلزله کرمانشاه نباشیم.

به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان اهر در کنار تسهیلات دولتی برای احداث ۱۰ واحد مسکونی مددجویی در مناطق زلزله استان کرمانشاه به ۱۰۰ میلیون تومان موردنیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.