کد خبر : 148476
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 7:07

تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی

تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی

پروژه های عمرانی روستای کافی الملک با حضور امام جمعه،فرماندار،بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و ریش سفیدان روستای کافی الملک به بهره برداری رسید.

به گزارش شبسترنیوز،طی مراسمی پروژه های عمرانی روستای کافی الملک با حضور امام جمعه،فرماندار،بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و ریش سفیدان روستای کافی الملک به بهره برداری رسید.

در این مراسم روکش آسفالت جاده روستا به طول ۴/۵کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد ریال ، عملیات تعویض و اصلاح شبکه آب شرب به طول۹کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال وآسفالت ریزی معابر روستا به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و تعویض ، جابجایی و اصلاح شبکه تیرهای برق به ارزش ریالی۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان شبستر در این مراسم با تاکید بر اهمیت توسعه اشتغال در سطح روستاها گفت: مبلغ۱/۵میلیون دلار معادل ۵۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتعال پایدار روستایی اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد:حدود ۴ هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ارضی بصورت تسهیلات کم بهره و شناور به استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.

فرماندار شبستر افزود : از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خصوصا جوانان کار آفرین روستایی شهرستان انتظار می رود سهم قابل توجهی از این اعتبارات را جذب و در جهت ایجاد اشتغال مولد هزینه نمایند.

طالبپور تاکید کرد :با توجه به تنوع تسهیلات بانکی و سهولت اخذ مجوز برای فعالیت های اشتغال زا ، هیچ درخواستی برای ایجاد اشتغال با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان شبستر بی پاسخ نخواهد ماند.

گفتنی است برای اجرای پروژه های روستای کافی الملک مبلغی در حدود ۵میلیارد تومان بصورت خودیاری و مشارکت مردمی پرداخت شده و در ادامه این مراسم عملیات اجرایی ورزشگاه به مساحت پنج هزار متر مربع به ارزش ریالی ده میلیارد ریال که از طرف یک فرد خیر تقبل شده است آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.