کد خبر : 148344
تاریخ انتشار : شنبه 9 دسامبر 2017 - 9:30

صهیونیست‌ها نقطه ثقل تغییر و تحولات دنیا را در خاورمیانه و بیت‌المقدس می‌دانند/ شمرهای امروز به دنبال شکل‌گیری حکومت دوباره اموی هستند

صهیونیست‌ها نقطه ثقل تغییر و تحولات دنیا را در خاورمیانه و بیت‌المقدس می‌دانند/ شمرهای امروز به دنبال شکل‌گیری حکومت دوباره اموی هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ از روی عجز و ناتوانی حرف از جابه‌جایی پایتخت صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس زده که تحقق‌ناپذیر است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به مسائل منطقه در رابطه با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، اظهار داشت: طبق کتاب‌هایی که توسط صهیونیست‌ها نوشته شده و در آن صراحتاً اعلام کرده‌اند که کلید سلطه بر عالم تصرف خاورمیانه است، تغییرات و تحولات منطقه نیز بر این اساس و هدف صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به هدف خود طرح تجزیه و کوچک‌سازی دولت‌ها را دارد، ادامه داد: این طرح را در مناطق زیادی از جمله سوریه، عراق، افغانستان و یمن اجرایی کردند تا با سرگرم‌سازی سیاسی به هدف تجزیه‌ای خود برسند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها داعش را با نام اسلام و قرآن به جان مسلمانان انداختند،گفت: بازوی دینی و نظامی در برابر داعش عملکرد مناسبی داشت و باید بازوی دیپلماسی نیز در این زمینه قوی عمل کند.

وی با تاکید به اینکه جریان صهیونیست یک جریان مذهبی بوده و صرفاً حالت سیاسی نداشت که با مستقر کردن صهیونیست‌ها در خاورمیانه بتوانند تسلط بر خاورمیانه داشته باشند، تصریح کرد: در زمان پیامبر نیز قبائل یهودنشین از هراس قدرت پیامبر اکرم(ص) اطراف مدینه مستقر شدند تا با ظهور شخصیت پیامبر تسلط بر او داشته باشند.

سعیدی ادامه داد: استقرار صهیونیست‌ها در خاورمیانه نیز برگرفته از پیشینیان خود است و حتی در کتاب و تاریخ خود به صراحت بر این موضوع اشاره کرده‌اند.

صهیونیست‌ها نقطه ثقل تغییر و تحولات دنیا را در خاورمیانه و بیت‌المقدس می‌دانند

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها نقطه ثقل تغییر و تحولات دنیا را در خاورمیانه و بیت‌المقدس می‌دانند، گفت: با توجه به اینکه بیت‌المقدس در جهان اسلام یک نماد است، صهیونیست‌ها نیز بیت‌المقدس را برای خود یک نماد می‌دانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه بیت‌المقدس قبله اول مسلمین است، ادامه داد: این ارزش و اهمیت بیت‌المقدس برای مسلمانان باعث شد تا جریان صهیونیستی به این فکر کند که با تصرف آن و تشکیل پایتخت در آنجا می‌تواند ماجرای فلسطین را خاتمه بخشد.

وی متذکر شد: ورود هر صهیونیست به بیت‌المقدس نیز نقطه حساس فلسطینی‌هاست به طوریکه این ورود و خروج‌ها باعث درگیری‌های زیادی شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه بیت‌المقدس به عنوان نماد و هویت مسلمانان است،گفت: رئیس جمهور آمریکا با گفته‌های اخیرش دست روی نقطه حساس فلسطینیان و مسلمانان گذاشته و می‌خواهد به نوعی، آرمانی که نمادش بیت‌المقدس است را از بین ببرد.

وی افزود:صهیونیست‌ها با کمک آمریکا می‌خواهند خط بطلانی بر مبارزه با فلسطین و آزادی قدس بکشند که راه آن را جابه‌جایی پایتخت صهیونیست‌ها می‌دانند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به اینکه باید موضوع صهیونیست و نحوه مبارزه با آن را در ابعاد مختلف تعقیب کرد، گفت: دولت‌های اسلامی باید به حساسیت موضوع واقف باشند در حالی که بیش از نیم قرن طول کشیده تا حساسیت را پایین بیاورند به طوریکه بعد از جنگ اعراب و اسرائیل سال‌های طولانی سپری شد تا این حساسیت‌ها با برخی برنامه‌های آمریکایی و صهیونیستی در بین اعراب کاهش یابد.

وی تصریح کرد: الان زمان این است که دوباره این حساسیت نسبت به فتنه‌های صهیونیستی افزایش یابد و حتی مواردی مشاهده شد که برخی ممالک از مسیر اصلی منحرف شد و بعد به خطر رژیم صهیونیستی پی بردند.

سعیدی با ابراز اینکه دولت‌های منطقه باید نسبت به خطر صهیونیستی آگاه باشند، اذعان کرد: جریان دیپلماسی باید در دو بخش عمومی و رسمی فعال و آگاه باشد تا از این طریق حساسیت دولت‌ها و ملت‌ها ایجاد شود.

تا مادامی که غده سرطانی صهیونیست وجود دارد این فتنه‌ها در منطقه ادامه خواهد داشت

وی ادامه داد: ملت‌ها باید کاملاً به خطر صهیونیستی آگاه شوند و آن را لمس و درک کنند و متوجه این شوند که تمام فتنه‌ها،کشتار و خونریزی‌ها زیر سر آمریکا و صهیونیست‌هاست و تا مادامی که غده سرطانی وجود دارد این فتنه‌ها در منطقه ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید به افزایش دقت و آگاهی بین مجامع مذهبی در زمینه اهداف شوم صهیونیستی بیان کرد: جریان‌های تکفیری اسم گردان‌های خود را براساس نام افراد شاخص بنی‌امیه گذاشته بودند و اصلاً این موضوع را کتمان نمی‌کردند که می‌خواهند حکومت بنی‌امیه را دوباره احیا کنند.

 شمرهای امروز به دنبال شکل‌گیری حکومت دوباره اموی هستند

وی گفت: شمرهای امروز به دنبال شکل‌گیری حکومت دوباره اموی هستند به طوریکه داعش به هر منطقه‌ای که وارد شد، اقدام به تخریب نشان‌های مذهبی و اهل بیت(ع) کرد و این نشان می‌دهد که اقدامات داعش براساس یک پشت صحنه و تفکر صهیونیستی بوده است.

سعیدی تاکید کرد: ضمن اینکه شعار و راهپیمایی داریم بلکه باید دقت نظر نسبت به به‌روزرسانی شعارهایمان داشته باشیم.

 در بخش حساس‌سازی مردم و دولت‌ها نسبت به خطر صهیونیستی نباید جریان روشنفکری عقب بماند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز کرد: در بخش حساس‌سازی مردم و دولت‌ها نسبت به خطر صهیونیستی نباید جریان روشنفکری عقب بماند.

وی با بیان اینکه چند سالی است که برخی جریان‌ها معتقدند نباید ایدولوژی وارد مسائل ملی شود، افزود: برای نمونه اگر بخواهیم اثر ورود جریان ایدئولوژی بر مسائل ملی  را مطرح کرد، می‌توان به همان مبارزه با داعش و تکفیری‌ها اشاره کرد که اگر کاری نمی‌کردیم الان وضعیت غیرقابل تصوری در انتظار بود.

سعیدی با اشاره به اینکه داعش بیش از ۸۰ درصد خاک سوریه در اختیار تکفیری‌ ها بود و بخش شمال عراق را تا چند کیلومتر نیز تحت تصرف داشتند،گفت: حتی تکفیری‌ها جسارت کرده و وارد مرکز قانون کشور شده بودند و علناً خط سیر حمله خود را ایران و عتبات عالیات می‌دانستند.

 ترامپ از روی عجز و ناتوانی حرف از جابه‌جایی پایتخت صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس زده است

وی تصریح کرد: اگر در مسائل ملی فقط محدود به مرزهای خودمان بودیم و با وضعیت سایر کشورها بی‌تفاوت برخورد می‌کردیم،زمینه تصرف خاورمیانه را برای صهیونیست‌ها امکان‌پذیر کرده بودیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ترامپ از روی عجز و ناتوانی حرف از جابه‌جایی پایتخت صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس زده است.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا پرده تزویر از چهره نظام استکبار جهانی کشیده شود و الان نیز اتفاقات در منطقه خاورمیانه باعث شده پرده تزویر از چهره خیلی‌ها برداشته شود و دشمن تیرهای آخر خود را شلیک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.