کد خبر : 148271
تاریخ انتشار : جمعه 8 دسامبر 2017 - 15:16

دشمن از حضور مردم در صفوف نماز جمعه هراس دارد

دشمن از حضور مردم در صفوف نماز جمعه هراس دارد

امام جمعه شبستر گفت:دشمنان تلاش دارند مردم را از شرکت در نماز های جمعه باز دارند و باید توجه کرد که دشمن از حضور مردم مومن و خداجو در صفوف همبستگی نمازهای وحدت آفرین جمعه هراس دارد .

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت داشتن تقوا گفت:امروز برای شناخت درجات تقوا،باید توجه داشته باشیم که چگونه رفتار و چگونه عمل می کنیم و چه هدفی از زندگی داریم.

وی اظهار کرد:ائمه اطهار(ع) می فرمایند انسان برای اینکه سالم از دنیا برودباید به یاد خدا باشد ودر اجرای دستورات الهی کوشا و توبه را فراموش نکند و از درگاه حق تعالی مایوس نباشد.

امام جمعه شبستر افزود:دشمنان تلاش دارند مردم را از شرکت در نماز های جمعه باز دارند و باید توجه کرد که دشمن از حضور مردم مومن و خداجو در صفوف همبستگی نمازهای وحدت آفرین جمعه هراس دارد .

وی با اشاره به تهاجم و توطئه های فرهنگی بر علیه نظام جمهوری اسلامی یادآور شد :همه ما به عنوان یک مسلمان باید آگاه و بیدار باشیم تا نگذاریم دشمنان در این جبهه نفوذ کنند.

محمدزاده با تاکید بر اهمیت استفاده از تولید ملی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومت ابراز کرد:باید با انتخاب جنس ایرانی ،کالای ایرانی، شرکت ایرانی و فرهنگ ایرانی که بالاتر از فرهنگ بیگانگان است در مقابل دشمنان بایستیم .

محمدزاده با محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس تصریح کرد:این مورد نیز از فتنه های آمریکاست و امت مسلمان باید با واکنش های خود مانع از این اقدام شوند.

وی ادامه داد: دشمنان به فکر توطئه جدید بنام مالکیت قدس شریف هستند تا احساسات پاک مسلمانان را جریحه دار کنند ولی طبق فرمایش مقام معظم رهبری این توطئه جدید نشان دهنده شکست و ناتوانی های آنهادر دیگر جبهه ها است .

وی با گرامیداشت و تبریک روز دانشجو عنوان کرد:این روز یادآور فداکاری دانشجویان در مقابل توطئه آن زمان است که در اعتراض به سفر نیکسون سه نفر از دانشجویان شهید و تعدادی مجروح شدند .

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: دانشجویان امروزی نیز باید با عمل به وظایف خود در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و در شناخت دشمن بصیرت کافی را داشته باشند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.