کد خبر : 147910
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 دسامبر 2017 - 11:43

۲۷۰۰ مددجوی آذربایجان شرقی زائر مشهدالرضا می‌شوند

۲۷۰۰ مددجوی آذربایجان شرقی زائر مشهدالرضا می‌شوند

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی از اعزام دو هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی،  یوسف زمانی از اعزام دو هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که باهدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند، با کمک خیران اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اردوهای زیارتی کمیته امداد باهدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود و امسال نیز کاروان مددجویان در ۱۹ آذرماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و مشارکت گسترده خیران در این طرح موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی بابیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا (ع) ازجمله اهداف این طرح است، بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۷۷۷ نزد تمامی شعب بانک ملی واریز کنند.

زمانی در پایان با تاکید بر اینکه همه باید همت کنیم تا کاروان زیارتی به‌موقع و در تاریخ اعلام‌ شده به مشهد مقدس اعزام شود، گفت:  غنی‌سازی و توانمند کردن مددجویان راهبرد کمیته امداد است و امیدواریم با توانمندی و خودکفا شدن فقرا هیچ نیازمندی در جامعه وجود نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.