کد خبر : 147763
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دسامبر 2017 - 0:10

مسائل پرورشی و تربیتی در مدارس مورد توجه قرار گیرد

مسائل پرورشی و تربیتی در مدارس مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شبستر گفت:با توجه به وجود فرهنگ غنی اسلام و اصول قرآن و اهل بیت، تلاش شود همان طور که مردم در بحث آموزش دغدغه دارند،مسائل پرورشی و تربیتی نیز دغدغه شود.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده  در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شبستر با تبریک هفته وحدت اظهار کرد:تلاش و فعالیت هایی که توسط معلمین و مدیران آموزش و پرورش انجام می شود قابل تقدیر است .

امام جمعه شبستر گفت:بحث های آموزشی اهمیت بیشتری دارد و بر اساس اعلام اولیا مشکلی در این خصوص نبوده ولی آنچه جای نگرانی است بحث های تربیتی و توجه به این موضوع مهم است.

وی افزود:لازم است با توجه به وجود فرهنگ غنی اسلام و اصول قرآن و اهل بیت، تلاش شود همان طور که مردم در بحث آموزش دغدغه دارند،مسائل پرورشی و تربیتی نیز دغدغه شود.

محمد زاده با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس تاکید کرد:لازم است نماز از حالت دستوری درآمده و دغدغه  فرهنگیان و دانش آموزان باشد و خود فرهنگیان عزیز همراه دانش آموزان در نماز حضور یابند تا انگیزه دانش آموزان نیز در این مورد تقویت شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به شاخصه های تربیت فرزندان عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با داشتن فرهنگ غنی نیاز نیست به سلایق دیگر برویم و باید کل دنیا را به فرهنگ غنی اسلام دعوت کنیم .

وی تصریح کرد:بعضا در زبان اولیا و معلمین آسیب هایی است که باید به اینها  اهمیت داده شده و پشت گوش نینداخته شود چرا که اکنون در حال جنگ فرهنگی با دشمن هستیم و دشمن بی رحم است و اگر ساکت بنشینیم به جوانان ظلم کرده ایم .

محمدزاده با بیان اینکه باید امانتی که توسط پیامبر و ائمه و امام و شهدا به ما سپرده شده توجه کنیم ابراز کرد:همه مان  مسئولیم و باید توجه شود و انتظار  این است به مسائل فرهنگی و تربیتی توجه بیشتری شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به برخورد با آسیب های موجود در مسائل تربیتی خاطرنشان کرد:باید به این موارد به موقع رسیدگی شود  چرا که دشمن همیشه در کمین است و باید دقت دوچندانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.