کد خبر : 147751
تاریخ انتشار : شنبه 2 دسامبر 2017 - 10:59

بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان منهدم شد/کشف ۸تن انواع مواد مخدر

بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان منهدم شد/کشف ۸تن انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور طی پنج سال گذشته در یک عملیات مسلحانه استانی شناسایی شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در ادامه سلسله عملیات‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ، مأموران با بهره‌گیری از شیوه های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه‌، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بارانداز و محل دپوی مواد را ‌شناسایی کردند.

وی با اشاره به کوهستانی بودن مسیر تردد قاچاقچیان افزود: به دلیل اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه‌، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار،قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی ادامه داد:در این عملیات ماموران موفق به کشف  ۸تن و ۸۷۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۸تن و۷۷۸کیلو تریاک، ۱۰۰ کیلو گرم هروئین، تعداد ۵ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی متهمان ادامه دارد،اضافه کرد: منطقه جانوری منتهی الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه‌ای مثلثی بین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع شده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر قلمداد می‌شود که این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید سدیج، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.