کد خبر : 147600
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 نوامبر 2017 - 10:19

نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این جشنواره گفت: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی استان آذربایجان شرقی می‌توانند از امروز تا ۱۵ دی ماه آثار خود را در محورهای اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آئین افتتاحیه جشنواره فعالان فضای مجازی استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

غلامرضا سیفی دبیر این جشنواره با بیان اینکه فضای مجازی امری مهم است اظهار کرد: نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی برنامه‌ریزی شده و تمامی نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی باید پای کار بیایند تا این جشنواره به شکل مطلوب برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت و توانمندی‌های مردمی در حوزه فضای مجازی است و قرارگاه فضای مجازی بسیج این بستر را فراهم می‌کند که تمام ارگان‌های دولتی و مردمی وارد عرصه شوند.

دبیر جشنوراه فضای مجازی خاطرنشان کرد: در حوزه‌ فضای مجازی با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم و بر این باوریم که ضعف ما محصول عدم شناخت است.

سیفی افزود: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی استان آذربایجان شرقی می‌توانند تا ۱۵ دی ماه سال جاری آثار خود را در محورهای اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی با اشاره به موضوعات جشنواره عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی و ایده‌های کاربردی جزو بخش‌های ویژه جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در این رابطه از طریق www.cyber-fast.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به روند برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: بعد از دریافت آثار و انجام داوری، آثار برتر همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

سیفی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله تولید برنامه در جهت ارتقای سواد با مشارکت صدا و سیما و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف با موضوع فضای فضای با همکاری نهادهای مختلف در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.