کد خبر : 147594
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 نوامبر 2017 - 10:12

توضیحات رئیس فدراسیون کبدی درباره مردی که روسری به سر کرد

توضیحات رئیس فدراسیون کبدی درباره مردی که روسری به سر کرد

محمدرضا مقصودلو در خصوص انتشار تصویر سرمربی تیم ملی تایلند با روسری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، محمدرضا مقصودلو درخصوص انتشار تصویر سرمربی مرد تیم ملی تایلند با روسری در سالن برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بانوان در گرگان اظهار داشت: انتشار این تصویر شیطنت یکی از عکاسان بوده است. بلافاصله مسئولان خانم حفاظت سالن مسابقات که از این موضوع نیز اطلاع پیدا کرده بودند این مربی مرد را به بیرون از سالن هدایت کردند.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: برابر بخشنامه این مسابقات تنها مربیان و سرپرستان خانم تیم‌های شرکت کننده اجازه حضور در سالن مسابقات را داشتند و این اتفاق نیز تنها برای چند لحظه پیش آمد که ما بابت آن از مردم ایران عذرخواهی کردیم. ما مسابقات بسیار مهمی را با حضور ۱۰ تیم میزبانی کردیم که خون از دماغ کسی ریخته نشد اما برخی قصد دارند با طرح مسائلی میزبانی ما را زیر سوال ببرند.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص برکناری مربیان هندی تیم‌های ملی آقایان و بانوان پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخاب جانشین این نفرات عنوان کرد: در خصوص عملکرد مربیان تیم ملی نیز کمیته فنی نظر خواهد داد و در هفته آینده در جلسه هیئت رئیسه در خصوص تیم‌های ملی تصمیم‌گیری می‌شود. برای انتخاب سرمربی تیم ملی نیز روی مربیان داخلی و کسانی که در کنار سوتار هندی فعالیت می‌کردند و همچنین مربیان شاغل در لیگ برتر نظر داریم.

مقصودلو تاکید کرد: قرار است کادرفنی تیم‌های ملی تقویت شوند. قطعا بازیکنانی که عملکرد ضعیفی نیز داشتند از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت می‌شوند تا از اوایل دی‌ماه تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی اندونزی آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص شایعاتی که مبنی بر موافقت فدراسیون جهانی با میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی جهان شنیده می‌شود، گفت: این مسئله واقعیت دارد و فدراسیون جهانی با میزبانی ما موافقت کرده است. با توجه به شیطنت‌هایی که برخی دوستان در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دادند و باعث شدند خستگی میزبانی این رویداد مهم به تن ما باقی بماند باید در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام بدهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک نفر مرتکب اشتباه شده است اما برخی قصد دارند همه چیز را زیر سوال ببرند. میزبانی مسابقات جهانی وهمچنین مسابقات جوانان آسیا به ایران پیشنهاد شده است و ما نیز قصد داریم در چابهار یا زاهدان این مسابقات را برگزار کنیم و منتظر تایید اداره کل ورزش و جوانان استان‌ سیستان و بلوچستان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.