کد خبر : 147326
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 نوامبر 2017 - 0:42

دستگاه‌های اجرایی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند

دستگاه‌های اجرایی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات پیش روی سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی گفت:دستگاه‌های اجرایی باید در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند.

به گزارش شبسترنیوز، مجید خدابخش طی امروز با حضور در شهرستان شبستر ضمن بازدید از واحدهای تولیدی شرکت کشت و صنعت آذربایجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر شرکت کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به بازدیدهای انجام شده اظهار داشت: خوشبختانه کارهای مثبتی در شهرستان شبستر انجام شده و کشت و صنعت آذربایجان حرکت بزرگی برای این شهرستان است.

وی اظهار کرد: آقای ژائله مدیر این واحدهای تولیدی نماد خلاقیت آذربایجان است چرا که ۱۵ هزار نفر نیرو در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند و باید به عنوان الگوی موفق برای شهرستان‌های دیگر معرفی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارآفرینان الگوهای موفق جامعه هستند افزود: این الگوها باید معرفی شوند و نباید ماده و تبصره‌ها  مانع از رونق تولید و اشتغال‌زایی در جامعه شود.

خدابخش با بیان اینکه رفع موانع و مشکلات تولدی از اهداف سفر به شهرستان‌ها است افزود: سرمایه گذاری مشکلات اشتغال کشور را حل می‌کند و باید حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات پیش روی سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی عنوان کرد:دستگاه‌های اجرایی باید در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند.

وی با تاکید بر رونق تولید خاطرنشان کرد:دستگاه‌های اجرایی باید در جهت توسعه و رونق تولید در جامعه همت کنند و  انتظار داریم مدیران از شهرستان بیایند بگویند اینجا گیر قانونی است تا مشکلات مشخص شده و حل شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آسیب‌های نبود اشتغال در جامعه عنوان کرد: عوامل مختلفی در ارتکاب جرم دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین آنها بیکاری و عدم داشتن منبع درآمد است.

وی ادامه داد: هر زندانی ۱۸ میلیون در ایران سالیانه هزینه دارد و باید با ترویج اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران زمینه فعالیت جوانان در واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

خدابخش در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولین ذی‌ربط در حوزه تولید نباید غفلت کرده و بی توجهی کنند چرا که پاسخگو خواهند شد و باید در این عرصه فعال‌تر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.