کد خبر : 147262
تاریخ انتشار : شنبه 25 نوامبر 2017 - 0:17

غرب از توان نظامی ایران حیرت زده است

غرب از توان نظامی ایران حیرت زده است

امام جمعه شبستر گفت:با عنایات خداوند متعال و قدرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش های فرماندهان ،عمر فرقه جنایتکار داعش در سطح منطقه به پایان رسید.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت داشتن تقوا گفت:امروز برای شناخت درجات تقوا،باید توجه داشته باشیم که چگونه رفتار و چگونه عمل می کنیم و چه هدفی از زندگی داریم.

وی اظهار گرد:امروز جامعه ما با عنایات صاحب الزمان اداره میشود و خرسندیم از اینکه در این زمانه پیرو ولایت فقیه نیز هستیم که به دستورات آقا امام زمان عج عمل می نماید و واجب است که از دستورات ولایت فقبه پیروی کنیم تا به قول امام راحل به مملکت آسیبی نرسد.

امام جمعه شبستر افزود:با اعتقاد کامل به ولایت فقیه می توانیم ادعا کنیم که شیعه هستیم و پیرو دستورات بزرگان دین اسلام بوده و در راه پیروزی های اسلام جهاد و تلاس می کنیم .

محمدزاده با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:یک نمونه از قدرت تفکر بسیج را در روز های اخیر در پیام شادی بخش سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مقابله با داعش ابراز داشت:با عنایات خداوند متعال و قدرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش های فرماندهان ،عمر فرقه جنایتکار داعش در سطح منطقه به پایان رسید.

امام جمعه شبستر افزود: این پیروزی های شادی بخش را در مرحله اول مدیون رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و دوم به ایثارگری شهدای مدافعان حرم هستیم و همچنین رزمندگان تربیت یافته مکتب رهایی بخش ابا عبدالله الحسین علیه السلام که سر دادندتا اسلام زنده مانده و به هموطنان مملکت ابران اسلامی آسیبی نرسد.

محمدزاده با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:همه قدرت های پوشالی دنیا دست به دهان مانده اند که چگونه ایران که تا دیروز به یک گلوله هم محتاج بود اکنون سلاح صادر کرده و به نیروهای کشور های مظلوم آموزش می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.