کد خبر : 147257
تاریخ انتشار : شنبه 25 نوامبر 2017 - 0:39

فرهنگ بسیج در بحران‌های اجتماعی متعدد ،کارایی خود رانشان داده است

فرهنگ بسیج در بحران‌های اجتماعی متعدد ،کارایی خود رانشان داده است

فرمانده سپاه شبستر گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتلای شرف و عزت و اقتدار بسیج است لذا باید این شجره طیبه از آسیب‌های احتمالی و تهدیدات دشمنان اسلام به دور مانده و محافظت شود.

به گزارش شبسترنیوز، محمد رضایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شبستر با تبریک هفته بسیج گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان سپر ولایت است و در بحران‌های اجتماعی متعدد کارایی خود رانشان داده لذا با وجود تفکر بسیج در لایه های معنوی و اعتقادی جامعه هیچ بن بستی برای این تفکر متصور نیست.

وی اظهار کرد: امروز فرهنگ بسیج به عنوان الگویی تمام عیار در حل تمامی مشکلات جوامع اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این همان چیزی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ازآن به عنوان صدور انقلاب اسلامی یاد کرد.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: ایران قدرتمند اسلامی بعد از سقوط رژیم پهلوی تمامی گلوگاه‌ها و جای پای استبداد و استکبار جهانی را در کشور حذف کرده و گفتمان مردم سالاری دینی را برمبنای استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بنا نهاد و با ایجاد و تقویت روح مبارزه، مقاومت و ایستادگی در ملت‌ها برای مبارزه با آمریکا و معرفی اسلام ناب به عنوان یک مکتب تعالی‌بخش و تمدن‌سازو تبدیل ایران به یک قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تأثیرگذار، فصلی نوینی از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را در جهان گشود.

رضایی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: سرعت پیشرفت علمی در ایران بر اساس گزارش محافل علمی بین‌المللی، ۱۱ برابر سرعت متوسط رشد علم در جهان است بنابراین این عدد نشان می‌دهد که ایران با چه سرعت بالایی نسبت به کشورهای پیشرفته جهان بوده و با این سرعت می‌تواند روزی از تمامی کشورها در عرصه تولید علم پیشتاز باشد. واین در حالی است که قبل از انقلاب اسلامی، نزدیک به ۷۰ درصد بزرگ‌سالان کشور بی‌سواد بودند و در حال حاضر رقم باسوادی در کشور به عدد صد درصد در حال نزدیک شدن است.

فرمانده سپاه شبستر ادامه داد: در زمینه پیشرفت‌های نظامی و دفاعی با پیروزی انقلاب اسلامی سیستم دفاعی – نظامی و امنیتی کشور به طور کلی متحول شده و در کنار ارتش جمهوری اسلامی، نهادهای دیگر چون سپاه، بسیج و کمیته‌های انقلاب اسلامی شکل گرفتند و امروز تجارب دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های پس از آن، نه تنها موجب شده تا امروزه، جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی، در سطح بازدارندگی قرار گیرد بلکه به کشورهای منطقه صادر می‌شود که نمونه بارز آن در پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی داعش است.

وی تاکید کرد: امروز تفکر بسیج با تمسک به دو بال سرخ شهادت که برگرفته از عاشوراست و بال سبز انتظار، که برگرفته از نهضت انتظاراست همچنان عروج می‌یابد یعنی با فرهنگ عاشورا روح غیرت، عزت و ایثار مردانگی را جان می‌دهد و با تفکر انتظار نیز با امید و اندیشه آینده جهان را مدیریت می‌کند.

فرمانده سپاه شبستر اظهار داشت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتلای شرف و عزت و اقتدار بسیج است لذا باید این شجره طیبه از آسیب‌های احتمالی و تهدیدات دشمنان اسلام به دور مانده و محافظت شود.

رضایی تضعیف ولایت فقیه، جدایی دین از سیاست.، اختلاف بین مسئولین.، عدول از اصل نه شرقی و نه غربی.، نفی صدور انقلاب اسلامی، روی کار آمدن عناصر فرصت‌طلب و مخالف انقلاب، نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی رواج روحیه تجملاتی و اشرافی گری، تضعیغف و ارزش‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین آفت‌ها و آسیب‌ها در مسیر حرکت انقلاب اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد: تنها راهکار برای غلبه  بر تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم، ارادت به ساحت ولایت فقیه و تبعیت محض از رهنمودها و راهبری‌های داهیانه او و خدمتگزاری برای مردم و گفتمان سازی و ترویج آرمان‌های همیشه جاوید شهداست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.