کد خبر : 146825
تاریخ انتشار : شنبه 18 نوامبر 2017 - 1:32

عربستان سگ تربیت شده آمریکاست

عربستان سگ تربیت شده آمریکاست

امام جمعه صوفیان گفت:شیطنت عربستان زیاد شده و لحنشان بد شده و در حالی که نخست وزیر لبنان را زندانی کرده اند ادعا دارند ایران دخالت می کند و عربستان سگ تربیت شده آمریکاست.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام سیدعظیم گلدوست در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنان در زلزله استان کرمانشاه گفت:حادثه اسف‌بارزلزله در مناطق مرزی به ویژه استان کرمانشاه که باعث از دست رفتن و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان شد موجب تأثر و تألم همگان شد.

وی با اشاره به ارسال کمک های مردم نوع دوست بخش صوفیان به زلزله زدگان اظهار کرد:جا دارد در تریبون نماز جمعه از همدلی و همراهی مردم بخش صوفیان در کمک به زلزله زدگان تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه صوفیان با تاکید بر حمایت از اعضای پژوهسرای رازی صوفیان افزود:اعضای این پژوهشسرا از افتخار آفرینان صوفیان هستند و این موضوع را در شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح می کنم و باید حمایت های لازم انجام شود.

گلدوست  با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد:کتاب معجزه الهی پیغمبر است و باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش شود و این هفته را بر مردم کتاب خوان و مسئولین کتابخانه صوفیان تبریک عرض می نماییم.

گلدوست با انتقاد از موضع گیری های عربستان عنوان کرد:شیطنت عربستان زیاد شده و لحنشان بد شده و در حالی که نخست وزیر لبنان را زندانی کرده اند ادعا دارند ایران دخالت می کند و عربستان سگ تربیت شده آمریکاست.

خطیب جمعه صوفیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره ابلاغ حکم شهردار شهر صوفیان خاطرنشان کرد:این انتخاب شایسته را به آقای ارشدی تبریک عرض می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.