کد خبر : 146702
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 نوامبر 2017 - 11:30

پلیس قلابی در تبریز دستگیر شد

پلیس قلابی در تبریز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری پلیس قلابی توسط ماموران کلانتری۱۳ شمس تبریزی خبر داد

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ فرهنگ نوروزی اظهار کرد:ماموران گشت موتوری کلانتری ۱۳ در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: راننده خودروی که خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی ولی از ارائه مدارک شناسایی عاجز مانده لذا جهت بازجویی تکمیلی خورو به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از خودروی متهم یک عدد باطوم فلزی و یکدست لباس کار نظامی با آرم پلیس پیشگیری بدون اتیکت و یک قبضه کلت کمری قلابی(فندک دار)کشف شد.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با جعل عنوان مأمور آگاهی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد،افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی تبریز در ادامه به شروندان توصیه کرد: در برخورد با چنین افرادی حتماً” مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد جاعل و کلاهبردار مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نوروزی در ادامه از کشف ۱۰۰هزار نخ سیگار قاچاق، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:ماموران گشت خودرویی کلانتری۲۲ طالقانی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری آردی و یک دستگاه اتوبوس مسافربری که کنار هم توقف کرده بودند، مشکوک و خودروهای مذکور را بررسی کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفرمتهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.