کد خبر : 146690
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 نوامبر 2017 - 11:12

سپاه سه‌چهارم جمعیت روستایی مناطق زلزله‌زده را اسکان موقت کرد/برقراری امنیت توسط یگان‌های امنیت سپاه

سپاه سه‌چهارم جمعیت روستایی مناطق زلزله‌زده را اسکان موقت کرد/برقراری امنیت توسط یگان‌های امنیت سپاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تاکنون سه‌چهارم جمعیت روستایی اسکان موقت داده شده‌اند و امروز همه خانوارهای روستایی اسکان داده می‌شوند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سردار بهمن ریحانی در نشست ویژه بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: اسکان موقت مناطق روستایی زلزله‌زده به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در ابتدای این حادثه گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس  به ۵ شهر درگیر زلزله فراخوان و به محل‌های حادثه اعزام شدند گفت: این گردانها دارای تجهیزات کامل شامل آمبولانس، لودر و ماشین‌آلات سبک و سنگین هستند و به مناطق نیازمند امداد اعزام شدند.

ریحانی با اشاره به اینکه اولین اقدام برای نجات زنده‌ها و مصدومین انجام و بعد برای آواربرداری و بیرون کشیدن اجساد اقدام شد عنوان کرد: از نظر پراکندگی و شدت تخریب‌ها عمق فاجعه در روستاها بسیار زیاد بوده است.

وی با ابراز اینکه “اولویت بعدی ما اسکان موقت زلزله‌زدگان بود” اضافه کرد: تاکنون سه‌چهارم جمعیت روستایی اسکان موقت شده‌اند و تا امروز همه خانوارهای روستایی اسکان داده خواهند شد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم​(ص) استان کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین افراد آسیب‌دیده خبر داد و اظهار کرد: تاکنون برقراری امنیت برای مردم توسط یگان‌های امنیت سپاه انجام شده و هر بیست روستا به یگان‌های مشخصی سپرده شده است.

وی با اعلام اینکه “بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی کشور تاکنون را در منطقه سرپل‌ذهاب برپا کردیم” گفت‌: بیمارستان صحرایی اصفهان در این منطقه مستقر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.