کد خبر : 146393
تاریخ انتشار : جمعه 10 نوامبر 2017 - 16:09

اجازه نمی‌‌دهیم مفسدان نفس راحت بکشند

اجازه نمی‌‌دهیم مفسدان نفس راحت بکشند

امام جمعه بخش صوفیان با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت:شناسایی فساد توسط شورا و جلوگیری از فساد و جلوگیری از ضایع شدن حق مردم باید برنامه اصلی اعضای شورای اسلامی صوفیان باشد .

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام سید عظیم گلدوست در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با تسلیت اربعین حسینی گفت:پیاده روی اربعین ترویج معروفی است که باید هر ساله گسترش یابد چرا که همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و قدرت اسلام در سطح دنیا را به نمایش می گذارد.

امام جمعه صوفیان در ادامه با تاکید بر اهمیت بالابردن جایگاه بخش صوفیان در عرصه های مختلف  اظهار کرد:باید ببینیم بخش صوفیان در کجا قرار گرفته است و همه مسئولین باید با همکاری مردم در جهت پیشرفت تلاش کنند .

وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات شهروندان در نماز جمعه خواستار تداوم حضور مسئولین صوفیان در جمع مردم و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شان شد.
امام جمعه بخش صوفیان با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد تصریح کرد:شناسایی فساد توسط شورا و جلوگیری از فساد و جلوگیری از ضایع شدن حق مردم باید برنامه اصلی اعضای شورای اسلامی صوفیان باشد .

وی ادامه داد:نخواهیم گذاشت مفسدین نفش راحت بکشند و پیگیر تمامی احتمالات خواهیم بود و مسئولین نیز باید این مورد دقت و توجه کافی را داشته باشند.

گلدوست در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت:شورای شهر باید به صورت مستقل عمل کند و اجازه نخواهیم داد افراد حقیقی یا حقوقی در تصمیمات شورای اسلامی شهر دخالت کنند.

امام جمعه صوفیان با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم بخش صوفیان در مراسمات عزاداری عنوان کرد:عزاداری صوفیانی ها فوق العاده و قابل تقدیر هست و باید توسط مسؤلین حمایت شود
خطیب جمعه صوفیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به کمبودهای اساسی بخش صوفیان خاطرنشان کرد: وجود بیمارستان و تقویت مراکز درمانی از نیازهای اصلی صوفیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.