کد خبر : 145709
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اکتبر 2017 - 23:01

سپاه عمود خیمه گاه انقلاب است

سپاه عمود خیمه گاه انقلاب است

به دلیل توان چشمگیر سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی، دفاعی و نظامی است که امریکایی‌ها تلاش می‌کنند بار دیگر زمینه نفوذ خود در درون کشور را مهیا کرده و تنها راه رسیدن به چنین هدفی هم آن است که «سد نفوذ یا همان سپاه» از میان برداشته شده یا حداقل تضعیف شود.

 به گزارش شبسترنیوز، رحیم رضاخانی طی یادداشتی نوشت:

به همت دلاور مردان و لشکر همیشه پیروز سپاه در میدان های جنگی و فاتح دل های مردم آگاه و خداشناس اینک جمهوری اسلامی ایران در منطقه تبدیل به یک قدرت برتر شده است.

نگرانی آمریکا و بخصوص اسرائیل غاصب از نفوذ قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جای جای دنیا روزبه روز فراگیرتر می شود و نباید فراموش کنیم که این فتح الفتوه ها به دستان پاک عده ای که در قالب مجموعه ای بنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم دانا و توانمند ایران بدست آمده است که باز معنای ما میتوانیم را جلوه می نماید.

سپاه پاسداران حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول چهار دهه گذشته از زمان جنگ تحمیلی تاکنون اقدامات شایسته ای در راستای اعتلای انقلاب اسلامی داشته است، حمایت از این نهاد انقلابی در طول چند سال گذشته موجب خنثی‌شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام شده است، سپاه شجره طیبه انقلاب و یادگار امام راحل بوده و مهمترین نقش در پاسداری ارزش‌ها و دفاع از مرز و بوم کشور را داشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و پرتوان نظام در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات پیش روی کشور و انقلاب بوده به طوری که در جای جای تاریخ معاصر با ایثارگری و فداکاری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن بارها حفاظت کردند، نهادی که رزم آور دیار شور و حماسه اند، مجموعه ای که مملو است از یاد و نام و خاطره آن رادمردانی که، از هستی خویش گذشتند و با نثار جان و مال خود در هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن، در دوران سازندگی و آبادانی و جنگ نرم و جنگ اقتصادی از اسلام و ارزش های والای آن حفاظت و پاسداری نموده و با صدور پیام انقلاب، جریان مقاومت و بیداری اسلامی را در کشور و سطح منطقه و جهان زنده نگه داشتند.

نقش آفرینی سپاه در زمین‌گیر کردن تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه موجب شده است و به ‌فرموده رهبر کبیر انقلاب هر کجا دشمنان از ما عصبانی شده اند، بدانید که اقدامات و فعالیت‌های ما و سیاست ما درست و در مسیر الهی قرار دارد.

حا با اینکه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که این وزارت‌خانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شامل فرمان اجرایی تروریسم جهانی ۱۳۲۲۴ و مطابق با قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم (کاتسا) می‌داند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به دلیل ادامه فعالیت‌هایش در حمایت از نیروی سپاه قدس که پیش از این در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۷ به دلیل حمایت از گروه‌های تروریستی شامل حزب‌الله، حماس و طالبان مطابق با فرمان اجرایی تروریسم جهانی دانسته شده بود، مشمول قانون کاتسا دانسته است.

تصمیم رئیس جمهور احمق آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی موجب خواهد شد ایران نیز ارتش آمریکا را هم ردیف داعش معرفی نماید و این بدین معنی است که سرنوشت نیروهای نظامی و ارتش آمریکا همچون سرنوشت داعشی ها خواهد شد ،آمریکا به این موضوع پی برده است که ایران دست برتر در منطقه خاورمیانه است، قدرت نرم انقلاب اسلامی و سلاح‌های بازدارنده ما در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کرده و سپاه و نیروهای مردمی به عنوان لشگریان امام زمان (عج) در قلب ملت‌های مسلمان جا دارند و توانستد منطقه را از وجود داعش پاک کنند.

به دلیل توان چشمگیر سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی، دفاعی و نظامی است که امریکایی‌ها تلاش می‌کنند بار دیگر زمینه نفوذ خود در درون کشور را مهیا کرده و تنها راه رسیدن به چنین هدفی هم آن است که «سد نفوذ یا همان سپاه» از میان برداشته شده یا حداقل تضعیف شود.

در شرایط فعلی دشمن نظام همان اسرائیل غاصب به همراهی عربستان در فکر و طرح ریزی برای جلوگیری از نفوذ چشم گیرجمهوری اسلامی ایران در منطقه می باشند ،در حالی که بیشتر کشورهای منطقه بارها از خلف وعده این دو کشور بارها صدمه دیده اند ،عربستانی که به مثابه گاوشیرده برای آمریکاست برای اسرائیل غاصب چشم امیدی شده است تا در برابر و مقابل نظام ایران بایستد که این فتنه جدید آنها هم با وحدت ملی هوشیاری ایران اسلامی به شکست منجرب خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.