کد خبر : 145603
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اکتبر 2017 - 0:16

رزمی کاران تسوج، قهرمان مسابقات کونک فو شهرستان شبستر شد

رزمی کاران تسوج، قهرمان مسابقات کونک فو شهرستان شبستر شد

رزمی کاران شهر «تسوج»، عنوان نخست مسابقات کونگ فوتوآ شهرستان شبستر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شبسترنیوز، در این دوره از مسابقات که به میزبانی تسوج برگزار شد، تیم های تسوج، شبستر و وایقان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تسوج در حاشیه برگزاری مسابقات شهرستانی «کونگ فوتوآ» که به مناسبت هفته تربیت بدنی و به میزبانی تسوج برگزار شد گفت: در این مسابقات که در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان در اوزان مختلف برگزار شد.

شیخ یوسفی در این باره اظهار کرد: مسابقات کونک فو با شرکت ۹۶ رزمی کار از شهرهای تسوج، شندآباد، وایقان و سیس و روستاهای علیشاه و علی بیگلو برگزار شد و در نهایت تیم کونک فو تسوج

وی افزود: تیم کونگ فوتو آ شهر تسوج به مربیگری اکبر نصیرزاده در مدت کوتاه توانسته است ۷۰ ورزشکار کونک فو کار را آموزش داده و آنها را وارد این رقابت ها کند.

شیخ یوسفی به وجود ۹ هیات ورزشی فعال در تسوج اشاره کرد و افزود: هیات های ورزشی کشتی، کونک فو، فوتبال، والیبال، بدنسازی  در این شهر فعال هستند و این در حالی است که تا دوسال پیش هیچ هیات فعال ورزشی در تسوج نداشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تسوج تصریح کرد: بخش تتسوج با توجه به اینکه پیشکسوتان با تجربه و خوبی در رشته های ورزشی دارد، همواره پتانسیل خوبی در رشته های ورزشی داشته است، لذا سعی کرده ایم در تمامی رشته ها هم در حوزه فنی و هم در حوزه مالی از آنها حمایت کنیم، همچنین عملکرد آنها را رصد می کنیم، تا این بخش به جایگاه اصلی خود در ورزش دست یابد.

وی افزود: نبود چمن ورزشی، استخر و تجهیزات ورزشی از کمبودهای اصلی ورزش این بخش است که در صورت حمایت بخش خصوصی و خیرین قابل تحقق است.

شبستر – علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.