کد خبر : 14527
تاریخ انتشار : شنبه 25 اکتبر 2014 - 1:17

عزت مسلمین در سایه آمادگی نیروهای مسلح و بسیجیان است

عزت مسلمین در سایه آمادگی نیروهای مسلح و بسیجیان است

امام جمعه شبسترگفت: عزت و اقتدار مسلمین در سایه آمادگی ها و توان دفاعی و رزمی نیروهای مسلح و بسیجیان است و دشمن در کمین می باشد و در صورت آمادگی همیشگی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

۰۸۱۴۹۹۶۷۹۱۶۷۱۱۳۰۹۸۴۳حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در حاشیه برگزاری  رزمایش الی بیت المقدس شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگارشبسترنیوز گفت:نیروهای مسلح و بسیجیان عزیز مایه آرامش ،امنیت و آسایش هستند و باید به خاطر وجود آنها شاکر خدا باشیم.

وی با اشاره به روایات اسلامی نیروهای مسلح را زینت دین و اسلام نامید و گفت:دشمن حاضر نیست حتی لحظه ای جمهوری اسلامی ادامه حیات بدهد و نیرو های مسلح و بسیجیان  با رهبری مقام معظم رهبری  آمادگی های لازم در برابر تهدیدات دشمن  را کسب کرده اند.

محمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار مسلمین در سایه آمادگی ها و توان دفاعی و رزمی نیروهای مسلح و بسیجیان است گفت:دشمن در کمین می باشد و در صورت آمادگی همیشگی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت:دلیل اینکه دشمن نمی تواند غلطی بکند این است که مردان بسیجی سپاه و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی در تمامی عرصه ها با روحیه بسیجی حضور دارند و با آمادگی های خود  با رهبری فرماندهی کل قوا  راه شهدا را ادامه می دهند.

امام جمعه شبستر برگزاری رزمایش های دفاعی رامهم  دانسته و افزود:لازم است چنین رزمایش هایی با قدرت تمام و در زمان های مختلف انجام شود چراکه در جهت تقویت قرآن و اسلام  تاثیرگذار بوده و جزو مسائل لازم در جهت اتحاد و انسجام بخشی در جامعه می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر برگزاری رزمایش ها گفت:اگر بخواهیم از اسارت نفس خودمان و نظام مان را حفظ کنیم ،لازم است با محوریت قرآن و اسلام و مقام معظم رهبری آمادگی مان را در عرصه های فرهنگی و … حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.