کد خبر : 145196
تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2017 - 15:42

سپاه پاسداران،عزیز دل همه مردم ایران است/مردم در برابر حرکت های خلاف ارزش های اسلامی، اعتراض کنند

سپاه پاسداران،عزیز دل همه مردم ایران است/مردم در برابر حرکت های خلاف ارزش های اسلامی، اعتراض کنند

امام جمعه شبستر گفت:صراحتا اعلام می کنیم که اگر در نظر آمریکا سپاهی بودن جرم است،آمریکا بداند که ملت ایران اسلامی در اقشار مختلف همه سپاهی هستند .

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر داشتن تقوا گفت:بالاترین نشانه اهل تقوا شدن این است که انسان به واجبات الهی ،کاملا توجه کرده و مو به مو به آنها عمل کند.

وی اظهار کرد:امام حسین علیه السلام در نهضت حسینی به کل عالم اعلام کرد که از جمله مهم ترین وظایف،عمل به تکلیف الهی است و این از زیبایی های نهضت امام حسین علیه السلام است .

امام جمعه شبستر افزود:یکی از مسائلی که باید به آن دقت کنیم و سرلوحه زندگانی خودمان قرار دهیم توجه به محبت اهل بیت است و پیامبر و اهل بیت و قرآن وسیله رسیدن به خداست و باید از مجالسی که به نام امام حسین برگزار می شود ،غفلت نکنیم.

محمدزاده با محکومیت سخنان اهانت آمیز رئیس جمهور بی شخصیت آمریکا تصریح کرد:سپاه پاسداران ،عزیز دل تک تک شهروندان ایران اسلامی بوده و باید دقت کنیم که چرا دشمن به این اندازه از سپاه پاسداران ناراحت است.

وی ادامه داد:دشمن در مقابل نظام اسلامی ،شکست خورده و تمام برنامه ها و طرح هایی که آمریکا داشت با وجود امام خمینی(ره)،مقام معظم رهبری ،نیروهای مسلح و امت اسلامی خنثی شده و نقشه هایشان برملا شده است.

امام جمعه شبستر با اشاره به طرح هشت ماده ای خاورمیانه نوین آمریکا عنوان کرد:در این طرح در نظر داشتند که کلمه ای به نام دین اسلام نباشد که با عنایات خداوند متعال و مدیریت رهبری و حضور مردم در تمام صحنه ها دشمن ناکام مانده و در هرجایی که آمریکا خواسته حضور یابد فکر و اندیشه نظام اسلامی موجب شده که تمام طرح های آمریکا با شکست مواجه شود .

محمدزاده اشاره به حمایت مردم از سپاه پاسداران اظهار داشت:صراحتا اعلام می کنیم که اگر در نظر آمریکا سپاهی بودن جرم است،آمریکا بداند که ملت ایران اسلامی در اقشار مختلف همه سپاهی هستند و اگر امروز ابهت و قدرت آمریکا شکسته در اثر حضور مردم در صحنه ها و تمسک به طرح های سپاه عزیز است.

وی اظهار کرد:سخنان سخیف ترامپ موجب شد ،تمام احزاب و گروه های سیاسی به صورت متحدانه دور هم جمع شده و با حمایت از سپاه پاسداران جواب دندان شکنی دادند و باید توجه کنیم که سپاه یکی از بزرگ ارزش های دین و نظام اسلامی است .

امام جمعه شبستر افزود:آمریکا در هر جایی که حضور یافته ،سیاست سلطه طلبی داشته و صرفا منافع خودش را در نظر گرفته است و برخی ها باید بدانند که در کنار آمریکا بودن موجب حل مشکلات نمی شود.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سالگرد اعتراض امام خمینی(ره) در مقابل قانون کاپیتولاسیون خاطرنشان کرد:در این قانون استعمارگران می خواستند اسمی از اسلام نباشد و اکنون نیز مردم باید دقت کرده و در هر جا که دیدند حرکتی خلاف ارزش های اسلامی است مردم با حفظ اتحاد وظیفه دارند در مقابل خلاف ارزش ها،اعتراض کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.