کد خبر : 145100
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اکتبر 2017 - 23:11

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی

فرماندار شهرستان شبستر گفت : ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در دیدار با مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان شبستر که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی برگزار شد با اشاره به اهمیت سلامتی و ورزش در جامعه گفت: ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در  جامعه است.

وی اظهار کرد: توسعه و ارتقای شاخص های ورزشی شهرستان در گرو مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل بخش خصوصی  و اسپانسری (حمایت های واحد های تولیدی )در حوزه ورزش است .

فرماندار شبستر افزود : کسب رتبه اول استانی در  جذب ورزشکار سازمان یافته و کسب رتبه برتر استانی واحد روابط عمومی توسط اداره ورزش و جوان شهرستان را افتخاری بزرگ بوده که در سایه تلاش های شبانه روزی محقق شده است.

طالب پور با اشاره به برنامه های هفته ورزش و تربیت بدنی ابراز کرد:  ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته ورزش و تربیت بدنی  افتتاح می شود که راه اندازی این واحد ها گام بزرگی در ارائه خدمات دولت در روستا و گسترش فرهنگی ورزش در بین روستائیان است.

دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته ورزش و تربیت بدنی گفت:برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در سطح شهرستان شبستر برگزار می شود.

وی با اشاره به  طرح خانه ورزش در روستاهایی که فاقد فضای ورزشی می باشند  عنوان کرد:دهیاری و شورای روستا مکانی را جهت تجهیز وسایلی از قبیل میز پینگ پنگ (تنیس) – فوتبال دستی – دارت- وسایل بدن سازی، شطرنج و …. را در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: پس از تجهیز ، اداره ورزش و جوانان این مکان را جهت حفظ و نگهداری و همچنین معرفی فردی معتمد (رابط ورزشی) قرار می دهد تا جوانان و اهالی آن روستا بطور رایگان از تجهیزات ورزشی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.