کد خبر : 14506
تاریخ انتشار : جمعه 24 اکتبر 2014 - 17:11

فتنه گرها توبه نکرده اند که توبه شان موردپذیرش قرار بگیرد

فتنه گرها توبه نکرده اند که توبه شان موردپذیرش قرار بگیرد

امام جمعه شبستر:پیشنهاد توبه بعضی افراد توسط رئیس جمهور محترم پیشنهاد خوبی است امام مگر فتنه گرها توبه کرده و فتنه گری را توبه کرده اند که توبه شان مورد قبول قرار گیرد.

IMG_1315به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام  سیفعلی محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در مسجدجامع این شهر برگزار شد با  اشاره به فرارسیدن ایام محرم الحرام گفت:در عزاداری ها باید از بدعت ها دوری کنیم و وظیفه داریم امام حسین(ع) را آنطور که خدا دوست دارد معرفی کنیم.

وی معرفی امام حسین (ع)به جوانان و نوجوانان را نیاز اصلی جامعه امروز دانسته و افزود:دشمن  و استکبارجهانی در  تلاش است با جنگ نرم و به وسیله فضای مجازی و ماهواره  که دجال می باشد ،جایگاه امامت و ولایت را خدشه دار کند.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد:عزادری هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود و طبل و شیپور و… جزو عزاداری ها نیستند و عزاداری ها باید کاملا مودبانه و پرشورتر برگزارشده و همه اعمالمان باید موجب زینت مکتب امام حسین(ع) شود و بایددقت کنیم به دشمنان بهانه  ندهیم.

امام جمعه شبستر دربخش دیگرسخنان خود  با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در زنجان گفت:پیشنهاد توبه بعضی افراد توسط رئیس جمهور محترم پیشنهاد خوبی است ولی آیا فتنه گرها مگر توبه کرده و فتنه گری را توبه کرده اند که توبه شان مورد قبول قرار گیرد.

خطیب جمعه شبستررحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفته و با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده تصریح کرد:وظیفه مان هست که شهدا را الگوی خودمان قرار دهیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولین سپاه ناحیه شبستر در برگزاری رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس شهرستان شبستر تشکر کرده و برگزاری چنین رزمایش های برای حفظ و نشان دادن آمادگی بسیجیان را لازم دانست.

گزارش تصویری /نمازجمعه ۲آبان ماه شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک جمعه , 24 اکتبر 2014 - 21:25

« موأبانه » غلط املایی دارد

شبسترنیوز جمعه , 24 اکتبر 2014 - 23:21

متشکر

ناشناس یکشنبه , 26 اکتبر 2014 - 0:22

رئیس جمهور توبه حر و گذشت امام حسین(ع) از وی را به عنوان الگویی برای گذشت از برخی افراد مطرح کردند؛ در حالی که موسوی و کروبی با حر تفاوت دارند. حر شعور توبه کردن داشت اما موسوی و کروبی ندارند، این افراد جلوی ولایت ایستادند و حرفی را زدند که از حلقوم آمریکا و اسرائیل برآمد.