کد خبر : 14499
تاریخ انتشار : جمعه 24 اکتبر 2014 - 1:23

نگاه مسئولین به تعاونی ها باید عوض شود

نگاه مسئولین به تعاونی ها باید عوض شود

معاون امورتعاون وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی:مدیران باید نحوه برخودشان با تعاونی ها را تنظیم کرده و باید نگاه کارکنان دولت و مسئولین ادارات به تعاونی ها عوض شود.

DSCF4736به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سید حمید کلانتری  معاون امور تعاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در همایش هم اندیشی مدیران تعاونی های شبسترگفت:شهرستان شبستر را می توان شهرستان خوبان نامید و انسان هایی که به فکر جامعه هستند در این شهرستان فراوانند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: از مجلس انتظار می رود  قوانین خوبی را درحمایت از تعاونی ها وضع کرده و بودجه خوب و تسهیلات بانکی را در اختیار تعاونی ها قرار دهد و از دولت انتظار داریم دولت بودجه های تصویب شده در مجلس را تخصیص بدهد و بانک ها نیز به مصوبه های موجود عمل کرده و مراحل پرداخت تسهیلات را آسان تر کنند که در بعضی اوقات صندوق های اعتباری خیلی بهتر از بانک ها عمل می کنند.

وی در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به برخورد ادارات  با تعاونی ها  گفت:مدیران باید نحوه برخودشان با تعاونی ها را تنظیم کرده و باید نگاه کارکنان دولت و مسئولین ادارات  به تعاونی ها عوض شود.

کلانتری تصریح کرد:اگر می خواهیم کشورمان توسعه یافته باشد و از تورم خارج شده و رونق اقتصادی حاکم شود باید دست به دست هم دهیم و کشورمان را آباد کنیم و به تعاون اهمیت دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شبستر  استعداد تعاونی بیشتری دارد افزود: باید اتاق تعاونی در این شهرستان  تشکیل شود

معاون وزیر تعاون ،برنامه ریزی،مدیریت قوی،نظم و انضباط و بهره ور بودن را از مهم ترین ویژگی های تعاونی های موفق دانسته و گفت : باید از امکانات و ظرفیت های موجود شهرستان ها در تعاونی ها استفاده کرد.

وی با اشاره به ضعف تعاونی ها تصریح کرد:کشور ما کشوری است با اسراف فراوان و نباید در تعاونی ها  اسرافی باشد چراکه تعاونی ها نماینده و امانتدار جمع بزرگی هستند و باید کیفیتشان بالا برود .

معاون امور تعاون وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصل اعتدال  رئیس جمهور گفت: تعاونی مظهر اعتدال در اقتصاد  است و موجب  توسعه عدالت دراقتصاد

می شود و فاصله های طبقاتی را کاهش می دهد.

وی در پایان گفت: امیدواریم بخش تعاونی متحول شود  و اتاق ها باید با تمام وجود در اختیار تعاونی ها باشند و به مسائل اصلی خودشان بپردازند و حق نمایندگی را به خوبی ایفا کنند.

تصاویر همایش هم اندیشی مدیران تعاونی های شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.