کد خبر : 144946
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 0:55

سپاه پاسداران، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است

سپاه پاسداران، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است

امام جمعه صوفیان گفت: سپاه پاسداران نه تنها اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید.

سید عظیم گلدوست در واکنش به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا به خبرنگار شبسترنیوز گفت:شاهد بدعهدی آمریکا در قضیه برجام هستیم و باید به این نکته توجه کنیم که آمریکا بعد از برجام ،دنبال برجام های دیگر بود.

وی اظهار کرد:آمریکا در استراتژى جدید خود درباره ایران تمرکزش به‏ ویژه روى مهار سپاه پاسداران انقلاب اسلامى قرار خواهد داشت و در واقع بعضى از ارزیابی ها و تحلیل ها نشان‏ دهنده این است که هدف اصلى آمریکا از همه این بحث‏ هایى که درباره برجام به‏ راه ‏انداخته این است که اروپا را در قضیه تحریم سپاه با خودش همراه کند.

امام جمعه صوفیان با اعلام حمایت قاطع ملت ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:بعد از یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا شاهد  واکنش هاى انقلابى و قاطع مردم ایران و مسئولین هستیم و این قابل تقدیر است.

گلدوست با تاکید بر اهمیت وجود وحدت بین آحاد ملت ایران ابراز کرد: رئیس جمهور آمریکا ،مردم ایران را با هر گرایش سیاسی متحد کرد و خیلی زود خواهیم دید که هنگامی که ایرانی‌ها متحد شوند، تمام دنیا نیز نمی‌تواند در برابرشان بایستد.

امام جمعه صوفیان بیان اینکه نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متعلق به مردم این سرزمین است تصریح کرد: سپاه پاسداران  اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و همچنین با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید.

وی ادامه داد:با عنایت خداوند متعال و رهبری فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران با نیروهایی مقتدر و توانمند توانسته است ،تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آن‌ها را به ذلت بکشاند.

گلدوست با اشاره به نقشه دیگر استکبار در منطقه بیان کرد: تقسیم خاورمیانه به بهانه استقلال استراتژی جدید آمریکا ست و آمریکا و اسرائیل پشت پرده دسیسه و خیانت در منطقه هستند.

امام جمعه صوفیان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدام علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد و پشت سر رهبر محبوب، شجاع و انقلابی، به مانند تمام روزهای پیروزی و استقرار و ثبات، به گام های بلند خود در حفظ و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.