کد خبر : 144929
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اکتبر 2017 - 11:43

آمریکایی ها با این کار خودشان را منزوی کردند/سپاه تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است

آمریکایی ها با این کار خودشان را منزوی کردند/سپاه تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است

فرماندار ملکان در خصوص اظهارات ترامپ گفت : جمهوری اسلامی ایران با برجام در دنیا آمریکا را در تمامی زمینه ها خلع سلاح کرد و آمریکایی ها با این کار خودشان را منزوی کردند و سپاه است که تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و وظیفه اصلی آن نیز دفاع از انقلاب و دستاورهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از دیار ملکان محمدباقر خانی افزود :  برجام یک توافق چند جانبه با شش قدرت جهانی است که دارای پشتوانه بین المللی بوده که تمامی تحریم های جمهوری اسلامی ایران بر اساس این توافق نامه ملغا شده است و آمریکا به صورت یک جانبه نمی تواند آن را لغو کند.
وی خاطرنشان کرد : آژانس بین المللی اتمی نیزطی چندین بار نظارت و راستی آزمایی تایید کرده که ایران به تمام تعهدات خود در توافق هسته ای پایبند بوده است.
فرماندار ملکان گفت : سپاه نیرویی مردمی و جزو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه اصلی آن دفاع از انقلاب و دستاورهای انقلاب اسلامی است و آمریکا نمی تواند نیروی دفاعی کشور ما را جزو تروریست ها قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا نسبت به مسایل جغرافیایی و تاریخی از تسلط کافی برخوردار نمی باشد، افزود : ترامپ در اظهاراتش به جای خلیج فارس از خلیج عرب نام برده در حالیکه خلیج فارس نامی قانونی و تاریخی است و علیرغم اینکه می‌گوید با مردم ایران مشکلی ندارد، اما عملا با صحبت های سخیف خود هویت و اقتدار مردم ما را زیر سوال برده و مردم ایران را تروریست معرفی نمود.
خانی اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران با برجام در دنیا آمریکا را در تمامی زمینه ها خلع سلاح کرد و آمریکایی ها با این کار خودشان را منزوی کردند و مجبورند که به این تعهدات بین المللی پایبند باشند.
فرماندار گفت : مردم و مسئولین شهرستان ملکان هم متحد با سایر شهرستان های استان و کشور سپاه را به عنوان نیروی رسمی و مدافعان مرزهای کشور می شناسند و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران نقشی در ایجاد جنگ در کشورهای منطقه ندارد از اینرو بنا به درخواست دولت های قانونی و مشروع کشوهای همسایه سپاه کمک مستشاری به آنها را داشته و اگر کمک های مشتشاری سپاه نبود کشورهایی که در حال سقوط بودند الان تروریست ها کل منطقه خاورمیانه را فرا گرفته بودند و ایستادگی و مقاومت های مدافعان حرم بوده که تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده  است و آمریکایی ها هم از این کار ما ناراحت هستند.
وی خاطرنشان کرد : کلیت سیاست های آمریکا فرقی با هم ندارد چرا که همیشه به دنبال تضعیف و تغییر جمهوری اسلامی ایران بوده که تحت تدابیر مقام معظم رهبری همیشه با شکست مواجه بوده است.
خانی در پایان یادآور شد : علیرغم گرایشات سیاسی مختلف الان دوران همگرایی، مشارکت و وحدت است تا بتوانیم مسایل و مشکلات را حل و فصل کنیم چرا که هر موقع مسئولین در کنار مردم و مردم در کنار مسئولین بوده اند تمامی بحران ها مدیریت شده و سربلند و سرافراز بوده ایم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.