کد خبر : 144885
تاریخ انتشار : شنبه 14 اکتبر 2017 - 16:54

آمریکا صلاحیت اظهار نظر در خصوص سپاه پاسداران را ندارد/جمله«آمریکا قابل اعتماد نیست»را تکرار کنیم

آمریکا صلاحیت اظهار نظر در خصوص سپاه پاسداران را ندارد/جمله«آمریکا قابل اعتماد نیست»را تکرار کنیم

نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی گفت:برماست که هوشیارانه و وحدت آفرین دست در دست هم در کنار فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، حرکت نموده و این جمله گوهربار ایشان را هزاران بار تکرار نماییم که“امریکا قابل اعتماد نیست”.

معصومه آقاپور علیشاهی  در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز،ضمن محکومیت سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور منفور آمریکا گفت:همانطور که شاهد بودیم شب گذشته برگ ننگین دیگری از تاریخ سرتاسر جنایت و خیانت امریکا در عرصه های جهانی رقم خورد.

وی اظهار کرد:کشوری که به هیچ توافقنامه و قرارداد بین المللی پایبند نبوده و حتی برای عهد و قرار خود نیز ارزش قائل نیست. رئیس جمهور جدید و پرخاشگر امریکا که با وعده های پوچ و توخالی قصد در پاره کردن توافق جهانی برجام داشت، حال در میدان عمل و با ورود به عرصه سیاست بین الملل عملا در برابر لاف های انتخاباتی خود عاجز مانده است.

نماینده مردم شبستر افزود:کسی که یکطرفه از توافقنامه پاریس خارج میشود، تهدید به خروج از یونسکو میکند، پیمان عدم گسترش گازهای گلخانه ای را مسخره می داند و برجام را بدترین توافق تاریخ امریکا می داند، نمی تواند و نباید در عرصه سیاست بین الملل نقشی را ایفا کند.

  آقاپور تصریح کرد:دولت و رئیس جمهور آمریکا، قطعا سیاهترین برگه سیاست سیاه و تاریک ایالت متحده امریکا در ۲۰۰ سال تاریخ سرتاسر جنگ و خونریزی در جهان را نوشته اند.

وی اظهار داشت:کشوری که عملا پشتیبانی مالی، لجستیکی و آموزشی تروریست ها را در منطقه دارد صلاحیت اظهار نظر در رابطه با قویترین نیروی نظامی ضد تروریست منطقه یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارد.

نماینده مردم شبستر در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر وحدت و همدلی در جامعه ابراز کرد:برماست که هوشیارانه و وحدت آفرین دست در دست هم در کنار فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، حرکت نموده و این جمله گوهربار ایشان را هزاران بار تکرار نماییم که“امریکا قابل اعتماد نیست”.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت وجود سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:در همین باب و به ضرورت موقعیت حساس ایجاد شده و در راستای حمایت از سپاه و سپاهیان عزیزمان، آرم کانال اینجانب با تغییر به لوگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مزین خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.