کد خبر : 144548
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اکتبر 2017 - 11:13

صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز به امضا رسید

صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز به امضا رسید

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای پنجم به دنبال توسعه همه جانبه شهری با تکیه بر توانمندی های مجموعه خدوم شهرداری است.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم صادق زاده تبریزی، با بیان اینکه شورای پنجم، شورای تعامل است، اظهار داشت: در روند جلسه دیشب که عموم اعضای شورای نیز با ان موافق بودند، با دعوت از شهردار منتخب مطالب و موارد مختلف بررسی، و دغدغه های اعضای شورا به وی انتقال داده شد و اعضا تصمیم به امضاء صورتجلسه انتخاب ایرج شهین باهر بعنوان شهردار تبریز گرفتند.

صادق زاده تعامل سازنده با اعضای شورای شهر را زمینه ساز تعالی و دگرگونی سازمانی و توسعه همه جانبه شهر دانست و اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی  نیمه تمام همچون پروژه های مقبره الشعرا، میدان بزرگ آذربایجان و اتمام خط یک مترو وساماندهی حاشیه نشینی  توسط شهردار منتخب را خواستار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت برنامه ریزی اساسی برای برگزاری رویداد ۲۰۱۸ گفت: رویداد تاریخی ۲۰۱۸ یک فرصت مناسب برای استفاده تمامی امکانات و قابلیت ها و ظرفیت های موجود منطقه بوده و نیازمند توجه ویژه مسولین اجرایی و جذب اعتبارات ملی برای این رویداد جهانی است و بایستی با عزم و اراده قوی در جهت خدمت به مردم شریف بود.

وی جلوگیری از فرصت سوزی ها را در راستای حمایت از شهردار منتخب دانسته و از حمایت تک تک اعضای شورا  از برنامه های شهردار منتخب و اولویت دادن به طرحهای ظربتی درجهت توسعه و پیشرفت شهری خبر داد.

صادق زاده در پایان ضمن تاکید بر امور رفاهی ومعیشتی کارگران شاغل درمجموعه شهرداری و رسیدگی قانونی به وضعیت استخدامی کارگران بعنوان سرمایه اصلی بدنه شهرداری خواستار همکاری شهردار و اعضای شورا با فراکسیون کارگری وکمیسیون خدمات شهری  شورای شهر شد.

علی آجودان زاده دیگر عضو هیات رییسه شورای پنجم تبریز نیز خبر داد: امروز صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز توسط اعضای شورای شهر تبریز امضا و جهت ارسال به فرمانداری تبریز آماده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.