کد خبر : 144488
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اکتبر 2017 - 8:59

ایران برای مقابله با اقدامات ضدایرانی ترامپ دست‌ خالی نیست

ایران برای مقابله با اقدامات ضدایرانی ترامپ دست‌ خالی نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: ایران تحت هیچ شرایطی تن به دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در امور داخلی خود نمی‌دهد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ادعای برخی رسانه‌‌های غربی درباره تصمیمات احتمالی ترامپ علیه ایران و احتمال قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، گفت: ایران به صورت دقیق رفتارهای ترامپ را رصد می‌کند و به نظر می‌رسد که آقای ترامپ درک درستی از شرایط منطقه و مسائل بین‌المللی ندارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نیروی دفاعی و ضدتروریستی است، تصریح کرد: هرگونه اقدام علیه سپاه اقدامی در راستای حمایت از تروریست‌ها محسوب می‌شود و این اقدام احتمالی با واکنش جدی ایران مواجه خواهد شد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند منطقه‌ای است و تحت هیچ شرایطی تن به دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در امور داخلی خود نمی‌دهد، تصریح کرد: ما برای مقابله اقدامات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا دست خالی نیستیم و اگر لازم باشد از هر اقدامی برای دفاع از حقوق ملت ایران استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تصریح کرد: رفتارهای ماجراجویانه رئیس‌جمهور آمریکا در راستای ناامن کردن منطقه است و ما می‌دانیم که منافع آمریکا‌یی‌ها با ناامنی و کشتار در منطقه خاورمیانه گره خورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.