کد خبر : 144283
تاریخ انتشار : جمعه 6 اکتبر 2017 - 23:58

انتقاد امام جمعه تسوج از نماینده شهرستان شبستر

انتقاد امام جمعه تسوج از نماینده شهرستان شبستر

امام جمعه تسوج گفت: شاید فردا خانم دیگری بیاید و رفتار سبک دیگری انجام دهد مثلا در مجالس عروسی مردانه شرکت کند!!! نمیشود حرفی زد چون وقتی نماینده ملت که عصاره ملت است!!! اینکارها را میکند آنوقت دیگران نیز انجام بدهند جای اعتراض باقی نمی ماند.

به گزارش شبسترنیوز از تسوج ،حجت الاسلام ابراهیم بجانی  با تاکید بر رعایت عفت و حجاب در جامعه گفت:حضرت زینب در سخت ترین شرایط  عفت و  حجاب را رعایت کرد و حضرت زینب هیچ وقت به یک  نامحرم لبخند نزده و صدایش را نازک نکرد .

وی اظهار کرد:زینب(س) باصلابت در مجلس یزید خطبه خواند طوریکه هرکس شنید فکر کرد علی علیه السلام خطبه میخواند و ولی الان میبینیم یک عده به اسم حضرت زینب کارهای خلاف شرع میکنند و آنوقت هم میگویند ما ادامه دهندگان راه زینب هستیم!!!

امام جمعه تسوج با انتقاد از نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای تصریح کرد:وی در مجالس مردانه همچون مجالس ختم ، دسته های عزاداری مردانه با آن وضعیت حاضر میشود و با نامحرمان با خنده سخن میگوید و میگوید من راه زینب را میروم و حال سوال این است که زینب با کدامین نامحرم به خنده سخن گفته و صدایش را نازک کرده است .

بجانی ادامه داد: مسئولین فرهنگی شهرستان خصوصا شورای فرهنگ عمومی باید به مردم توضیح دهند که آیا این رفتارها خلاف شرع است یا نه؟ آیا این کارها خلاف عرف است یا نه ؟ آیا این کارها هنجارشکن است یا نه ؟

وی افزود: باید آنهایی که اسمشان را در این شهرستان مسئول فرهنگی گذاشته اند مثل شورای فرهنگ عمومی و کارشان دفاع از فرهنگ است پاسخگوی سوالات باشند و اگر این رفتارها ادامه یابند قطعا فرهنگ عمومی و دینی ما مورد تمسخر قرار خواهد گرفت.

امام جمعه تسوج اضافه کرد: شاید فردا خانم دیگری بیاید و رفتار سبک دیگری انجام دهد مثلا در مجالس عروسی مردانه شرکت کند!!! نمیشود حرفی زد چون وقتی نماینده ملت که عصاره ملت است!!! اینکارها را میکند آنوقت دیگران نیز انجام بدهند جای اعتراض باقی نمی ماند. باید جلوی این رفتارها به هر طریقی گرفته شود.

وی عنوان کرد: الان در شهرستان وقتی موقعیت مسئولی به خطر می افتد فوری تشکیل جلسه میدهند که … به خطر افتاده است ،حال سوال این است که آیا این رفتارها امنیت دین ما را به خطر نمی اندازند !؟آیا این کارها امنیت فرهنگی ما را به خطر نمی اندازد!؟

بجانی اظهار داشت:حال باید شورای فرهنگ عمومی یا شورای تامین پاسخگوی هنجارشکنی ها باشند و اگر اشکالی ندارد بگویند اشکال ندارد ولی اگر اشکال دارد! جلوی این قبیل رفتارها را بگیرند و بر تک تک آحاد جامعه وظیفه است این پاسخگویی را از مسئولین امر مطالبه نمایند.

خطیب جمعه تسوج در بخش دیگر سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:نیروهای خدوم انتظامی به صورت شبانه روزی در جهت تامین امنیت تلاش می کنند و جا دارد از زحمات این نیروها قدردانی کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.