کد خبر : 144156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اکتبر 2017 - 11:44

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای “ابوذر” آذربایجان شرقی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای “ابوذر” آذربایجان شرقی تمدید شد

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهر خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، روح‌الله دهقان‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بزرگ رسانه‌ای جایزه «ابوذر» که با هدف نمایش نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی‌بخشی اقشار مختلف مردم برگزار شده است تا ۲۰ مهرماه تمدید شد.

وی افزود: تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش از محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و به نفرات برگزیده در هر محور جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در ادامه ابراز داشت: بازه زمانی ارسال آثار از فروردین ۹۵ تا ۱۵ مهرماه ۹۶ خواهد بود و با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه سال‌جاری به دبیرخانه ارسال کرده یا تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه همه رسانه‌ها و مطبوعات استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در روبروی استانداری، خانه مجتهدی‌ها محل فعلی سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ارسال کنند ابراز داشت: در موضوعات فوق به برترین آثار با انجام داوری جوایز ارزنده‌ای با حضور مسئولان اهدا خواهد شد و  تأکید هیات انتخاب این جشنواره بر روی بومی بودن آثار ارسالی است که حتی تلاش می‌کنیم میزان تشویق و جایزه ابوذر بالاتر از جشنواره‌هایی باشد که در سطح استان برگزار شده است.

دهقان نژاد تصریح کرد: این جشنواره با رویکرد شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های حوزه رسانه‌ای  استان و نیز تبیین موضوعات موردنیاز جامعه از طریق تولید محتواهای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی در بالا بردن کیفیت آثار اصحاب رسانه و تقویت نقاط قوت تاثیرگذار است تصریح کرد: سعی کرده‌ایم در این جشنواره موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در نظر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.