کد خبر : 144104
تاریخ انتشار : شنبه 7 اکتبر 2017 - 18:36

حسین جلالی، رئیس شورای شهرستان شبستر شد/ اکبرشفایی به شورای استان راه یافت

حسین جلالی، رئیس شورای شهرستان شبستر شد/ اکبرشفایی به شورای استان راه یافت

در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شبستر، حسین جلالی بار دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شبستر انتخاب شد.

به گزارش شبسترنیوز، دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان شبستر با دستور انتخاب هیئت رئیسه با حضور فرماندار شبستر و اعضای شورای شهرستان در اتاق جلسات فرمانداری شبستر برگزار شد.

کارشناس امور شهری و شوراهای فرمانداری شبستر اظهار کرد: در این جلسه “حسین جلالی وایقان” به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان، “حمید طالعیبه عنوان نایب رئیس، “محمد توحیدی سیس” به‌عنوان خزانه دار و سخنگو و “حسن رزم خاموش” به عنوان منشی دوم شورای اسلامی شهرستان  شبستر انتخاب شدند.

وی افزود: اکبر شفایی عضو شورای اسلامی دریان و نماینده شورای بخش مرکزی در شورای اسلامی شهرستان شبستر با آرای اعضای شورا به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

فرماندار شبستر در این نشست با تقدیر از همراهی اعضای شورای شهرستان گفت: اعضای شورای شهرستان عصاره‌ای از شوراهای اسلامی شهرستان شبستر بوده و از نخبگان شهرستان هستند.

طالب پور با تقدیر از حضور اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی اظهار کرد: برای اولین بار این انتخابات در حضور اصحاب رسانه برگزار شد و این نکته بارز و خوبی بود.

فرماندار شبستر از اعضای شورای اسلامی شهرستان شبستر خواست تا با همدلی و همراهی یکدیگر در جهت توسعه شهرستان تلاش کرده و در هیئت رئیسه را در انجام وظایف، همراهی کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.