کد خبر : 142
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آگوست 2013 - 13:18

کاهش نرخ بیکاری شهرستان شبستر به 2.7 درصد/ ورود روزانه 5 هزار نیروی کار از تبریز و مرند به شبستر

کاهش نرخ بیکاری شهرستان شبستر به 2.7 درصد/ ورود روزانه 5 هزار نیروی کار از تبریز و مرند به شبستر

فرماندار شهرستان شبستر: کاهش نرخ بیکاری شهرستان شبستر به 2.7 درصد/ ورود روزانه 5 هزار نیروی کار از تبریز و مرند به شبستر فرماندار شهرستان شبستر کاهش نرخ بیکاری این شهرستان به 2.7 درصد را افتخاری برای مردم و واحدهای تولیدی وصنعتی این شهرستان برشمرد. به گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس، جشمید عقلمندمرجانی در

frmndr_shbstr_0
فرماندار شهرستان شبستر:
کاهش نرخ بیکاری شهرستان شبستر به 2.7 درصد/ ورود روزانه 5 هزار نیروی کار از تبریز و مرند به شبستر

فرماندار شهرستان شبستر کاهش نرخ بیکاری این شهرستان به 2.7 درصد را افتخاری برای مردم و واحدهای تولیدی وصنعتی این شهرستان برشمرد.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس، جشمید عقلمندمرجانی در نشست بزرگداشت هفته دولت با بیان اینکه کسب رتبه نخست تکریم ارباب رجوع موجب سربلندی مسئولان و مردم این منطقه است، اظهار کرد: ورود روزانه بیش از 5 هزار نفر نیروی کار از دیگر شهرستان‌ها از جمله تبریز و مرند به این منطقه، به علت کاهش نیروهای بیکار و مستعد بودن این منطقه برای جذب بیکاران است و این امر در آینده می تواند موجب شکوفایی منطقه شود.

وی گفت: دشمنان نظام در تلاش هستند تا موجب ایجاد تحولاتی در منطقه گردند و نقطه ثقل اهداف شومشان نیز ایران است، ولی به برکت وحدت مردم و مسئولان، هیچ گاه به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.

عقلمند‌مرجانی انتخابات سال جاری را بزرگ‌ترین همدلی و پیروزی مردم و موجب تقویت پایه های این نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آزمون اخیر انتخاباتی آزاد، سالم و پرشور بود که حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و اینک وظیفه همگان است تا با کمک به دولت جدید و با پشتیبانی از ولایت فقیه در پیشرفت امور جامعه تلاش کنند.

فرماندار شبستر ایجاد شهرک صنعتی بعثت و منطقه ویژه اقتصادی سهلان را از مهم‌ترین اقدامات توسعه اقتصادی در منطقه عنوان کرد و گفت: آبرسانی به تسوج و روستاهای امند، تازه‌کند، گروس و شنگل‌آباد از مهم‌ترین طرح‌های ضروری و آبرسانی منطقه بود.

امام جمعه شبستر نیز در این نشست شهیدان رجایی و باهنر را نماد و الگوی کار و رفتار برای مسئولان خواند و تصریح نمود: مسئولان، مسئولیت را بسان امانت بدانند و در اجرای صحیح و ادای دین به این مردم کوشا باشند.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده هفته دولت را بهترین فرصت برای ارائه عملکرد دولت به مردم دانست و اظهار کرد: تلاش‌های انجام گرفته باید با تشریح شرایط تحریم دشمنان و مشکلات موجود و در مقایسه با 35 سال قبل بیان شود تا ارزش و اهمیت کار دولتمردان و ایثار آنان برای رسیدن به کشوری مستقل و خودکفا بیشتر برای مردم بازتاب یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.