کد خبر : 141845
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2017 - 17:05

اجتماع شیرخوارگان حسینی(ع) در تسوج برگزار می‌شود

اجتماع شیرخوارگان حسینی(ع) در تسوج برگزار می‌شود

دبیرستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی تسوج گفت:بمنظور تأسی از آموزه های مکتب سرخ حسینی در رشد و پرورش صحیح فرزندان و ایجاد بستر و زمینه مناسب جهت ظهور خلف صالح حضرت قائم (عج) همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در تسوج برگزار می شود.

به گزارش شبسترنیوز،دبیرستاد برگزاری این همایش با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم گفت :بمنظور تأسی از آموزه های مکتب سرخ حسینی در رشد و پرورش صحیح فرزندان و ایجاد بستر و زمینه مناسب جهت ظهور خلف صالح حضرت قائم (عج) همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) برگزار می شود.

وی اظهار کرد:قدمت و صبغه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در بخش تسوج هشت سال می باشد که ستاد برگزاری این مراسم با شکوه,این توفیق را داشته است که اولین بار آنرا در سال ۱۳۸۸ در مسجد باب الحوائج (ع) تسوج برگزار نمود که با توجه به استقبال با شکوه و زاید الوصف از این برنامه توسط مادران و شیرخوارگان این برنامه به مسجد جامع تسوج انتقال یافت.

ایلخانی افزود: شیرخوارگانی که اولین باردر این همایش شرکت نموده اند الان هشت ساله هستند و پیوند عاطفی و معنوی با حضرت علی اصغر (ع) وفرهنگ عاشورا دارند.
دبیرستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی تسوج برنامه های همایش شیرخوارگان حسینی امسال را تبیین قیام عاشورا و مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) توسط یکی از روحانیون شهر تسوج ، مداحی توسط مداحان برجسته شهر تسوج و استان، قرائت نذر نامه مادران همراه با آیین ویژه گهواره گردانی و توزیع لباس و بسته های متبرک پذیرایی  برشمرد.
وی عنوان کرد: این مراسم روز جمعه ۷ مهر مصادف با ۸ ماه محرم (یک روز مانده به تاسوعا و عاشورای حسینی ) در محل مسجد جامع تسوج با همت جمعی از برادران و خواهران عاشق اهل بیت به صورت خود جوش برگزار می‌شود.
وی از تلاش های بی وقفه اعضای این ستاد ، برادران جلال مقصودی , حسین سلیمی موحد ، هادی حاجی رحیمی , و خواهران خانم زندیه – کاظم پور -غفاری-آهنگر-اکبریان آذر و تمامی کسانی که در این در برگزاری این مراسم باشکوه تلاش میکند تشکر کرد.
دبیر اجرایی ستاد همایش شیرخوارگان حسینی تسوج در پایان خاطرنشان کرد: تهیه لباس و پیشانی‌بند مخصوص برای نوزادان یکی از برنامه‌های این ستاد است که امیدواریم از طریق نذورات و خیرین بزرگوار بخش تسوج بتوانیم در سال های آتی این تعداد را افزایش دهیم و استقبال از این مراسم به گونه ای است که بیش از ۱۵۰۰ نفر از خواهران در این مراسم شرکت می نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.