کد خبر : 141839
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2017 - 0:37

گفتمان ناب و تفکر اصیل اسلامی ،به زبان هنر نشر شود

گفتمان ناب و تفکر اصیل اسلامی ،به زبان هنر نشر شود

فرمانده سپاه شبستر گفت: باید با محاسبه ظرافت های شخصیتی جامعه هدف، در بین جوانان و نوجوانان جامعه ورود کرده و گفتمان ناب و تفکر اصیل اسلامی را به زبان هنر در جامعه نشر دهیم.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمدرضایی در دیدار جمعی از هنرمندان بسیجی شبستر با اعلام حمایت از گروه های هنری مختلف این شهرستان، بیان دیدگاه ها و اندیشه های هنری این گروه ها را در جهت رسیدن به اهداف متعالی هنر تراز انقلاب اسلامی موثر دانست.

 

وی هنر را پدیده مقدس و برگرفته از عالم قدسی خواند و گفت: خداوند متعال خود هنرمند است و هنر خود را در هم ابعاد عالم هستی متجلی کرده بنابراین هنرمند خلاق و متعهد با اقتباس از عالم خلقت حقایق هنری را کشف و به مردم ارائه می کند.

فرمانده سپاه شبستر افزود:کار هنرمند یک عمل معنوی و روحانی بوده و ساحت مقدس هنر در رشته های مختلف نیازمند توجه و حمایت از طرف متولیان فرهنگی و هنری است .

رضایی اضافه کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب هنر یک پدیده فاخر و هر هنرمندی یک دنیاست ،بنابراین هر فعالیت اجتماعی که در قالب هنر ارائه نشود قدرت ماندگاری خود را از دست می دهد.

وی هنر برگرفته از دنیای غرب را ریشه در سینمای هالیودی و بالیوودی عنوان و اظهارداشت: از هفت غول عظیم سینمایی جهان امروز شش غول آن در خدمت رژیم صهیونیستی است.

 

فرمانده سپاه شبستر هنر از دنیای بالیوود را به عنون پیاده نظام تفکر لیبرال دموکراسی و ضد دینی یاد کرد و افزود:امروز متاسفانه ذائقه افکار عمومی جهان در دستان غول های عظیم سینمایی هالیوودی است که با تسلط بردنیای فرا الکترونیک ذائقه افکار عمومی جهان را در دست گرفته و فرهنگ  پست خودشان  را با زبان هنر در بین توده های عمومی جامعه ترویج می دهند.

وی  ترویج و توسعه و تعمیق هنر تراز انقلاب اسلامی را از بزرگترین و مهم ترین رسالت های هنرمندان بسیجی و متعهد خواند و گفت:  باید با محاسبه ظرافت های شخصیتی جامعه هدف، در بین جوانان و نوجوانان جامعه ورود کرده و گفتمان ناب و تفکر اصیل اسلامی را به زبان هنر در جامعه  نشر دهیم.

رضایی از هنرمندان بسیجی بعنوان پیش قراولان و افسران جنگ نرم نام برده و خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند با خلق آثار فاخر هنری تراز انقلاب اسلامی را تقویت و نظام اسلامی را بیمه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.