کد خبر : 141693
تاریخ انتشار : جمعه 15 سپتامبر 2017 - 11:37

پیشنهاد پاداش نجومی سعودی ها برای شکست شاگردان برانکو

پیشنهاد پاداش نجومی سعودی ها برای شکست شاگردان برانکو

بازیکنان تیم الهلال عربستان در صورتی که موفق به شکست پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند پاداشی نجومی می گیرند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم الاهلی عربستان را شکست دهد تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بگیرد . سعودی ها که تصور نمی کردند پرسپولیس بتواند با ۱۰ نفر یکی از نماینده هایشان در لیگ قهرمانان آسیا، شکست دهد، در حال حاضر به دنبال آن هستند تا با ایجاد روحیه در بازیکنان دیگر نماینده شان یعنی تیم الهلال عربستان  مانع از شکست این تیم در برابر نماینده ایران شوند.

به همین منظور رئیس اداره ورزش عربستان اعلام کرده در صورتی که تیم الهلال عربستان بتواند پرسپولیس را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند  این اداره به هر کدام از بازیکنان این تیم پاداشی ۱۰۰ هزار ریالی ( معادل ۱۰۴ میلیون تومان) می دهد .

تیم های  پرسپولیس و الهلال عربستان روز های ۴ و ۲۵ مهر دو بازی مرحله نیمه نهایی خود را در امارات و عمان برگزار می کنند . پیش از این دو تیم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با هم هم گروه بودند که هر دو بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.