کد خبر : 141088
تاریخ انتشار : جمعه 8 سپتامبر 2017 - 22:17

امام جمعه جدید صوفیان معرفی شد

امام جمعه جدید صوفیان معرفی شد

با حکم سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم گلدوست به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید بخش صوفیان معرفی شد.

به گزارش شبسترنیوز، امام جمعه جدید صوفیان در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی معرفی شد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام مردانی پور و با معرفی حجت الاسلام سید عظیم گلدوست به عنوان امام جمعه جدید بخش صوفیان گفت: انتظار این است که امام جمعه جدید در محل مأموریت خود، حضور گرم، صمیمی و ماندگار داشته باشد.

وی اظهار کرد: مردمی بودن و تکریم از مردم بزرگوار باید مدنظر قرار گیرد چرا که مردم بزرگوار یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی و رمز بقای نظام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی افزود: امام جمعه منتسب به مقام معظم رهبری و نماز جمعه میعادگاه عاشقان الله و نشانگر اقتدار اسلام و وحدت مسلمین است

تقی زاده ادامه داد: ارتباط با جوانان و نوجوانان، حضور در مراکز علمی، ارتباط با روحانیت، حضور در جلسات شورای اداری و سرکشی از روستاهای بخش و تشکیل کلاس های تفسیر قرآن و نهج البلاغه باید مدنظر امام جمعه جدید بخش صوفیان قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد زاده نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت برگزاری نماز جمعه گفت: نماز جمعه وسیله اتحاد، انسجام و بصیرت است و باید با حضور پرشور آحاد مختلف مردم برگزار شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به برگزاری نماز جمعه در سه نقطه از شهرستان شبستر افزود: این امتیاز بزرگی برای شهرستان بوده و باید قدر این برکات را بدانیم و سعی شود آحاد مختلف مردم در نماز دشمن شکن جمعه حضور یابند.

وی با تقدیر از زحمات ۱۳ ساله حجت الاسلام شمس الله مردانی پور، امام جمعه سابق بخش صوفیان برای امام جمعه جدید صوفیان آرزوی موفقیت کرده و خواستار همکاری با وی شد.

مردانی پور امام جمعه سابق صوفیان نیز با محکومیت فاجعه انسانی و دردناک میانمار گفت: نماز جمعه از اصول حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش کنیم که شکوه و عظمت خود را از دست ندهد.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات خود در طول ۱۳ سال از تأسیس نماز جمعه در بخش صوفیان اظهار کرد: در طول این مدت کارهای زیربنایی و زیرساختی انجام شده است.

گلدوست امام جمعه جدید بخش صوفیان نیز با تاکید بر اهمیت ولایت فقیه اظهار کرد: ولیت از بزرگ ترین نعمت هاست و باید قدر وجود ولایت را بدانیم.

وی با محکومیت جنایات فجیع در کشور میانمار و کشتار مسلمانان افزود: دشمنان هر زمان که زیبایی اسلام را دیده اند سعی کرده اند در مقابل آن سدی ایجاد کنند.

امام جمعه صوفیان اظهار داشت: دشمنان چون نتوانستند از راه نظامی در مقابل اسلام بایستند رو به اقدامات فرهنگی و توطئه های مختلف بر علیه اسلام آوردند.

وی خاطرنشان کرد: اوضاع میانمار فجیع بوده و حدود ۶ میلیون نفر از مسلمانان در این کشور در اوضاع نابسامان و زیر جنایات حاکمیت این کشور قرار گرفته اند و برخی کشورها از جمله عربستان نیز سکوت کرده است.

خطیب جمعه صوفیان در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از خدمات حجت الاسلام مردانی پور خاطرنشان کرد: بنده مسئولیت امام جمعه بخش صوفیان در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت تلاش خواهم کرد.

به گزارش شبسترنیوز در این مراسم، با تقدیر از زحمات ۱۳ ساله حجت الاسلام شمس الله مردانی پور امام جمعه سابق بخش صوفیان، حجت الاسلام میر عبدالعظیم گلدوست امام جمعه سابق سلفچگان قم به عنوان امام جمعه جدید بخش صوفیان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.