کد خبر : 141031
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2017 - 17:53

قتل دختر به دست پدر در شبستر+عکس محل حادثه

قتل دختر به دست پدر در شبستر+عکس محل حادثه

فرماندار شهرستان شبستر جزئیات درگیری شب گذشته شبستر که منجر به فوت دختری شد را تشریح کرد.

منصور طالب پور در گفت وگو با خبرنگار شبسترنیوز ضمن تایید خبر قتل دختر توسط پدر در این شهر گفت: درگیری که روز چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه شب اتفاق افتاده منجر به قتل دختر شده است.

فرماندار شبستر با اشاره به جزئیات این قتل اظهار کرد:در این درگیری، پدر ۳۹ ساله خانواده دختر ۱۹ ساله خود را مورد ضرب وجرح قرار داده و با توجه به اعزام دختر مضروب توسط مردم به بیمارستان شبستر ولی به علت شدت جراحات متأسفانه اقدامات پزشکی مؤثر نگردیده و مضروب در بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود:هنوز دلایل و انگیزه قتل مشخص نشده و تحقیقات توسط پلیس آگهی ادامه دارد.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر نیز با اشاره به جریان این درگیری گفت:در این درگیری فردی که سابقه اختلاف خانوادگی داشته دخترش را با چاقو مجروح کرده که متاسفانه به علت شدت جراحات مجروح در بیمارستان شبستر فوت کرده است.

فتاحی افزود:به محض وصول گزارش ،دستورات قضایی دستگیری و تعقیب ضارب صادر شده و ان شاء الله فرد مورد نظر با همکاری نیروی انتظامی جلب و دستگیر خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز در رابطه با جزئیات این قتل گفت:در این درگیری، که پدر ۳۹ ساله خانواده دختر ۱۹ ساله خود را مورد ضرب وجرح قرار داده و مضروب در بیمارستان فوت کرده،قاتل از محل متواری شده و تحت تعقیب است و تحت تعقیب بوده به محض حصول نتایج بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.