کد خبر : 140926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 - 13:50

دور جدید تغییرات در فرمانداران آذربایجان‌شرقی کلید می‌خورد/ تعیین تکلیف فرماندار اهر تا ۲۴ ساعت آینده

دور جدید تغییرات در فرمانداران آذربایجان‌شرقی کلید می‌خورد/ تعیین تکلیف فرماندار اهر تا ۲۴ ساعت آینده

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت تمام شهرستان‌های که فرماندار برای آنها تغییر خواهد کرد، اعلام می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سعید شبستری خیابانی در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهید جنگجو، در خصوص وضعیت شهرستان‌های بدون فرماندار اظهار کرد: تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت تمام شهرستان‌هایی که فرماندار برای آنها تغییر خواهد کرد، اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ آینده امروز چهارشنبه، وضعیت فرمانداری شهرستان اهر نیز مشخص می‌شود، افزود: هنوز معلوم نیست که فرماندار کدام شهر به کجا اعزام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اینکه قرار است فرماندار جلفا به اهر انتقال یابد و فرماندار آن شهر شود نیز مشخص نبوده و تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نهایی اعلام خواهد شد.

براساس اعلام،  یک منبع موثق با انتصاب سید محمد عابدی فرماندار سابق اهر به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی به زودی زاهد محمودی فرماندار فعلی شهرستان جلفا به عنوان اولین فرماندار جدید شهرستان اهر در دولت دوازدهم معرفی می‌شود.

 زاهد محمودی متولد سال ۱۳۵۲ در شهرستان خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است که در سوابق اجرایی خود در وزارت کشور ،فرماندار جلفا ،بخشداری بخش‌های خداآفرین و مرکزی جلفا را بر عهده داشته و سال‌ها به عنوان کارشناس تحقیقات سیاسی و کارشناس و کارگزینی- مالی- اداری در استانداری آذربایجان‌شرقی خدمت کرده است.

این گزارش حاکی است، شهرستان اهر مرکز منطقه ارسباران در شمال‌شرق استان آذربایجان‌شرقی در ۹۵کیلومتری مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و براساس سرشماری سال ۹۵جمعیت شهرستان اهریک‌میلیون و ۵۳۰نفر است که از این تعدا د۶۸/۱ درصد در شهر و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.