کد خبر : 140923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 - 13:47

راه و مرام شهید جنگجو حسینی بود/ به پدر این شهیدا والا مقام به‌‌خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می‌‌گویم

راه و مرام شهید جنگجو حسینی بود/ به پدر این شهیدا والا مقام به‌‌خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می‌‌گویم

سردار کریمیان گفت: شهید جنگجو علی‌‌رغم سن کمی که داشت، بابصیرت بود و با تاسی از فرهنگ عاشورا به جنگ دشمن رفت.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج،سردار غلام‌‌عسکر کریمیان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسن جنگجو که سال ۶۲ پس از عملیات خیبر مفقود الاثر شده بود، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، ابراز داشت: شهیدان با ارزش‌‌ترین دارایی‌‌شان یعنی جان‌‌شان را فدا کردند تا این انقلاب و میهن بماند.

وی با اشاره به جایگاه شهید مهدی باکری در بین سرداران، ایشان را افتخار آذربایجان خواند و عنوان کرد: شهید باکری فردی با تواضع و مدبر بود که بعد از گذشت سال‌‌‌‌ها نامش جاودانه است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به شهادت جنگجو در سن ۲۲ سالگی در گردان ابوالفضل عملیات خیبر، خاطرنشان ساخت: بعد از سال‌‌ها انتظار پیکر شهید جنگجو در صحرای مجنون پیدا شد، شهیدی که راه و مرامش حسینی بود و در جنگ‌‌های نامنظم شرکت می‌‌کرد.

وی ابراز داشت: شهدا با تاسی از فرهنگ عاشورایی و عملی کردن شعار هیهات من الذله، یعنی زندگی نکردن زیر یوغ یزیدیان زمان، جنگیدند و جان باختند تا بگویند مرگ به عزت بجویید اما زیر بار ذلت نروید.

سردار کریمیان با بیان اینکه مادر شهید جنگجو در بستر بیماریست، گفت: به روح پاک پدر شهید حسن جنگجو درود می‌‌فرستم و بابت تربیت چنین فرزندی تبریک می‌‌گویم، صرفا برای تجدید میثاق با آرمان‌‌های شهدا در این مکان گرد هم آمده‌‌ایم و همه دلباختگان فرهنگ عاشورایی دور هم جمع شده‌‌اند تا بگویند پرچمی که شما بر افراشته‌‌اید نمی‌‌گذاریم روی زمین بماند و امروز شهدای مدافع حرم بر این ادعا صحه می‌‌گذارند.

وی اذعان داشت: امروز نسل جوانان از اسلام ناب در برابر اسلام مرتجع آمریکا دفاع می‌‌کنند، علی‌‌رغم تمام هجمه‌‌های فرهنگی، با بصیرت ایستاده‌‌اند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با خواندن شعر، «ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما علم ماست»، تاکید کرد: ما هرگز از ولایت و ارزش‌‌های انقلاب و راه و مرامی که به ارث گذاشتند دست نخواهیم کشید و هم‌‌اکنون نیز بر آن میثاق‌‌نامه پایبند هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.