کد خبر : 140879
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2017 - 1:59

جشن‌های ویژه عید غدیر در شهرستان شبستر برگزار می‌شود‎

جشن‌های ویژه عید غدیر در شهرستان شبستر برگزار می‌شود‎

دبیر ستاد غدیر شهرستان شبستر گفت: غدیر بهترین ظرفیت برای‌ همدلی و همبستگی پایدار جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: غدیر شناسنامه و هویت اصلی شیعه است و مهم‌ترین پیام این واقعه بزرگ حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عید سعید غدیر در شهرستان شبستر افزود: باید عید غدیر و موضوع ولایت را بیش از هر چیزی مورد توجه قرار داد و جشن‌ها و مراسمات مختلف و متنوع درشان مردم فهیم شبستر برگزار شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر غدیر را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی و حتی جامعه بشری دانست و افزود: اهمیت و عظمت این واقعه تاریخی با هیچ زبان و قلمی قبل وصف نیست و احتیاج به تفکر و تعمق بیشتری دارد لذا تنها راه تعالی نظام اسلامی را باید در فرهنگ غدیر یافت و جستجو کرد.

دبیر ستاد غدیر شهرستان شبستر فرهنگ غدیر را عامل وحدت دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مسئله غدیر بهترین ظرفیت برای رسیدن جامعه اسلامی به همدلی و همبستگی پایدار برای از بین بردن اختلاف، تفرقه و ایجاد شکاف در بین امت اسلامی است.

احمدی با اشاره به نقش ولایت در پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: شناخت درست و کسب معرفت نسبت به سیره و سبک زندگی امیرمومنان علی (ع) می‌تواند افق‌های روشنی از شناخت امامت و ولایت را در اختیار ما قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر تصریح کرد: صدا و سیما، فضای مجازی و خبرگزاری‌ها مختلف و شبکه های اطلاع رسانی و پایگاه‌های بسیج باید برای جریان سازی و جهت دهی مباحث مربوط به دهه امامت و ولایت و عید غدیر فعالیت و تلاش بیشتری کنند.

وی برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و برنامه های متنوع هنری و فرهنگی در سطح پایگاه‌ها و اماکن عمومی در طول دهه غدیر را یکی از راه‌های گسترش این فرهنگ دانست و گفت: محافل آموزشگاهی و نخبگان شهرستان شبستر باید تلاش کنند در قالب این نشست‌های علمی و تخصصی مسئله غدیر را تبیین کنند.

احمدی با تاکید بر اهمیت عید غدیر خم اظهار داشت: امید داریم در ایام دهه امامت و ولایت شاهد برگزاری برنامه‌های خودجوش از سوی مردم و هیئت‌های شهرستان شبستر نیز باشیم.

دبیر ستاد غدیر شهرستان شبستر در پایان با اشاره به شعار امسال دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: شعار امسال لبیک یا رسول الله (ص) است، پیامبر (ص) به همه مسلمانان سفارش فرمودند که پیام غدیر را نسل‌های بعدی و فرزندان خود برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.