کد خبر : 140696
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 سپتامبر 2017 - 11:01

دستگیری ۲۱۳ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در ۸۵ فقره عملیات پلیس امنیت تهران

دستگیری ۲۱۳ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در ۸۵ فقره عملیات پلیس امنیت تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دو هفته کار اطلاعاتی پلیس امنیت و ۸۵ فقره عملیات پلیس برای دستگیری ۲۱۳ نفر از اراذل و اوباش تهران خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران به جزئیات این طرح اشاره و اظهار داشت:‌ شب گذشته درتعاقب حدود دو هفته کار اطلاعاتی، پلیس عملیات تهران بزرگ در ۸۵ فقره عملیات در نقاط مختلف تهران به محلات و پاتوق‌های اراذل و اوباش یورش برد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در این طرح حدود ۲۱۳ نفر از افرادی که دارای جرائمی همچون تخریب اموال، عربده‌کشی، درگیری مسلحانه، زورگیری، مزاحمت نوامیس، نگهداری و خرید و فروش سلاح، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر و… بودند، دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با بیان این مطلب که میانگین سنی دستگیرشدگان ۲۵ تا ۳۰ سال است، بیان داشت: از دستگیرشدگان ۱۰ دستگاه خودروی دودزا، انواع و اقسام تجهیزات مانند میخ برای ممانعت از تعقیب خودروهای پلیس و تعدادی سلاح جنگی، شکاری و سلاح سرد از جمله قمه، ساتور و شمشیر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی اعلام کرد: در این عملیات، یک کارگاه پایپ‌سازی که ۵۰۰ نفر مشتری ثابت نیز داشت، شناسایی و منهدم شد.

وی اظهار داشت: اکثر دستگیری‌های به دنبال تماس‌ها و درخواست‌های مردمی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ از مردم خواست که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای پاتوق و محل تجمع اراذل و اوباش را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و پلیس به صورت فوریتی به آنها رسیدگی خواهد کرد.

وی گفت: به ترتیب اهمیت و اذیت و آزار اراذل و درخواست مردمی، تمام نقاط آلوده به اراذل و اوباش، شناسایی و پاکسازی شده است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:‌ در عملیات دستگیری و شناسایی اراذال و اوباش با شدت و حدت ادامه پیدا خواهد کرد چون درخواست و نیاز مردم است تا بتوان شهر را از لوث وجود آنها پاکسازی کرد.

وی گفت: مزاحمت، فوریت پلیسی و ما شهر را برای اراذل و اوباش ناامن خواهیم کرد، مردم ترسی از لو دادن آنها نداشته باشند و بدانند پلیس حامی و یار آنهاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.