کد خبر : 140534
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 سپتامبر 2017 - 9:30

هفدهمین جشنواره ملی شعر “غدیریه” در بناب برگزار می‌شود

هفدهمین جشنواره ملی شعر “غدیریه” در بناب برگزار می‌شود

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بناب گفت: هفدهمین جشنواره ملی شعر غدیریه بناب، همزمان با عید غدیرخم در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حبیب صدقی با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره ملی شعر “غدیریه” در شهرستان بناب، اظهار کرد: این جشنواره در روز عید غدیرخم برای هفدهمین بار در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بناب از اعلام آمادگی حضور هنرمندان ۳۱ استان کشور در این جشنواره خبر داد و گفت: هنرمندان کشوری با ۸۰۰ اثر در این جشنواره از سرتاسر کشور شرکت خواهند کرد.

وی در رابطه با موضوعات مورد پردازش در این جشنواره، تصریح کرد: موضوعات ِآثار ارسالی شامل سیره زندگی امام علی(ع)، سیمای حضرت علی(ع) در تاریخ، نماز علی(ع)، عرفان علی(ع)، صدای عدالت علی(ع)، دنیا از منظر امام علی، نهج‌البلاغه منشور ولایت، از غدیر تا انتظار، امر به معروف و نهی از منکر در رفتار امام علی(ع) است.

دبیر اجرایی این جشنواره در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، خاطرنشان کرد: قطعه‌های ادبی از موضوعات جشنواره نیز، بخش ویژه‌ این جشنواره را تشکیل خواهند داد.

وی در رابطه با جوایز اهدایی به آثار برتر در این جشنواره، افزود: به نفرات اول این جشنواره ۱۰ میلیون، نفرات دوم ۷ میلیون و به نفرات سوم ۵ میلیون ریال به همراه لوح افتخار اهداء خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه با اشاره به برگزاری این جشنواره با شکوه و گستردگی روبه افزایش، اذعان داشت: این برنامه به یک جشنواره ملی تبدیل شده است و در آینده تلاش خواهیم داشت که جشنواره غدیریه را در سطح بین‌الملل برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.