کد خبر : 140169
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آگوست 2017 - 17:15

باقی مانده روستاییان شهرستان شبستر از نعمت گاز بهره مند می شوند

باقی مانده روستاییان شهرستان شبستر از نعمت گاز بهره مند می شوند

همزمان با هفته دولت، عملیات گازرسانی به ۶ روستای بدون گاز شهرستان شبستر آغاز شد.

به گزارش شبسترنیوز، همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر عملیات گاز رسانی به ۶ روستای بدون گاز شهرستان شبستر آغاز شد.

منصور طالب پور با گرامیداشت هفته دولت گفت:توطئه‌های دشمنان نظام و مشکلات مختلف در سایه‌ی وحدت و همدلی رهبری و مردم و مسئولین مرتفع و حل شده و  هر مسئولی در حوزه کاری خود باید نسبت به گره گشایی مشکلات مردم و تدوین و توجیه بسته‌های حمایتی دولت اقدام نماید تا شاهد اشتغال سالم و پایدار باشیم و برنامه‌های اشتغال را همپای هم پیش ببریم و معتقد باشیم که لازمه حل مشکلات و چالش‌ها فهم مشترک و رسیدن به زبان مشترک است.

فرماندار شبستر با اشاره به چالش‌های مهم پیش روی دولت تصریح کرد: بحران کم آبی، قیمت نفت و نوسانات بازار نفت، محیط زیست، امنیت پایدار منطقه، برجام و تحریم‌ها از مهم‌ترین مسائل بوده واصلی‌ترین چالش دولت اشتغال و حل معضل بیکاری جوانان است.

طالب پور با بیان اینکه مسئولان ،شانی جز خدمت به مردم ندارند عنوان کرد:امیدواریم مردم شش روستای صوفیان تا زمستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

رئیس اداره گاز شهرستان شبستر نیز در این مراسم گفت: با گازرسانی به ۶ روستای بدون گاز شهرستان شبستر، این شهرستان به شهرستان سبز و کاملاً برخوردار از نعمت گاز طبیعی در تمام شهرها و روستاهای خود تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: در طی این عملیات گاز رسانی روستاهای موجومبار، ورکش، تازه کند،آلوچه ملک، لار و چراغلو از توابع بخش صوفیان به زودی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

کاظم طلوعی افزود: پیش بینی می‌شود در سال آینده شهرستان شبستر از بابت مصرف گاز طبیعی جشن اتمام گازرسانی را گرفته و از بابت مصرف گاز شهرستان شبستر نامیده می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان شبستر با بیان اینکه با اجرای عملیات گاز رسانی بیش از ۵۰۰ خانوار مردم این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود عنوان کرد:انشاء الله شاهد همکاری بیشتر مردم در جهت پیشرفت خوب این پروژه عظیم گاز رسانی باشیم.

وی با اشاره به جزئیات این طرح عظیم ابراز کرد: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال شروع و  عملیات تا سال بعد اتمام و اهالی این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.