کد خبر : 140032
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آگوست 2017 - 16:12

شهردار خامنه از همکاری مردم و خیرین قدردانی کرد

شهردار خامنه از همکاری مردم و خیرین قدردانی کرد

شهردار خامنه با تقدیر از همکاری مردم و خصوصا خیرین شهر خامنه گفت:در سایه همکاری مردم و همت خیرین و مجموعه شورای اسلامی دور چهارم و عوامل شهرداری خامنه امروز شاهد افتتاح چندین طرح عمرانی در شهر خامنه هستیم.

به گزارش شبسترنیوز ،بابک شریفی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرخامنه که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت  گفت:جا دارد در این هفته ،یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داریم.

وی با تقدیر از همکاری مردم و خصوصا خیرین شهر خامنه اظهار کرد:در سایه همکاری مردم و همت خیرین و مجموعه شورای اسلامی دور چهارم و عوامل شهرداری خامنه امروز شاهد افتتاح چندین طرح عمرانی در شهر خامنه هستیم.

شهردار خامنه با اشاره به افتتاح پروژه تالار شهر عنوان کرد:پروژه احداث مجتمع رفاهی- خدماتی تالار شهر به عنوان بزرگترین پروژه شهری سال‌های اخیر ، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و کمک‌های خیرین بزرگوار در ۴ طبقه و با زیربنایی نزدیک به ۲۰۰۰ مترمربع و کاربری‌های ‌رفاهی، خدماتی و اقامتی به بهره برداری رسیده و آماده خدمت رسانی به مردم شهر خامنه است.

شریفی ادامه داد:پروژه ساختمان اداری جدید الاحداث شهرداری و همچنین ساختمان اداری شورای اسلامی شهر نیز  به دلیل نیاز مبرم به ساختمانی درخور و شایسته و تأمین فضایی مناسب جهت خدمتگذاری هرچه بهتر به شهروندان محترم به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:طرح مطالعاتی پروژه نوسازی و احداث ساختمان اداری شهرداری و ساختمان اداری شورای اسلامی در سال ۹۳ تصویب و همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ زنی و در اردیبهشت ماه سال ۹۴ عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال احداث شده و امروز شاهد افتتاح این طرح ها هستیم.

شهردار خامنه با اشاره به دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در این شهر اظهار داشت: فاز دوم پروژه احداث خیابان شهدای مدافع حرم، شامل: بدنه سازی خیابان، جدول گذاری و اجرای پروفیل طولی انتقال آب های سطحی، در راستای طرح خیابان سازی مسیر منتهی به اراضی غربی خامنه و آرامستان روضه الحسین و در ادامه فاز اول این پروژه که در سال ۹۵ افتتاح گردید، اجرا وبه بهره برداری رسیده است.

وی احداث ایستگاه آتش نشانی،مرمت خانه تاریخی شیخ محمدخیابانی و احداث پارک چنار را از دیگر طرح های شهرداری خامنه برشمرده و افزود:خانه شیخ محمدخیابانی به ثبت ملی رسیده و اکنون شاهد پیشرفت عالی در مرمت این مجموعه به عنوان خانه مشروطه شهرستان شبستر هستیم.

به گزارش شبسترنیوز در پایان مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی و خدماتی شهر خامنه که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد از شهرداران سابق و اعضای شورای اسلامی دوره های سوم و چهارم و همچنین شهردار فعلی خامنه تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.