کد خبر : 140029
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آگوست 2017 - 14:50

شهرستان شبستر در آستانه بهره مندی کامل از گاز طبیعی

شهرستان شبستر در آستانه بهره مندی کامل از گاز طبیعی

فرماندار شبستر گفت:با آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستای باقی مانده در بخش صوفیان ، کل شهرستان شبستر از نعمت گاز بهره مند خواهد شد و در این خصوص از لطف مسئولین وپیگیری نماینده تشکر می کنیم.

به گزارش شبسترنیوز، منصور طالب پور در مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی شهرداری خامنه با گرامیداشت هفته دولت گفت:همزمان با هفته دولت طرح های عمرانی بزرگی در سطح شهرستان شبستر به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد:با آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستای باقی مانده در بخش صوفیان ، کل شهرستان شبستر از نعمت گاز بهره مند خواهد شد و در این خصوص از لطف مسئولین وپیگیری نماینده تشکر می کنیم.

فرماندار شبستر با اشاره به چگونگی پرداخت تسهیلات اشتغال توسط دستگاه های متولی گفت : در سال جاری در بحث اشتغال، هیچ پاسخی در بحث اعطای تسهیلات بی پاسخ نخواهد ماند و تسهیلات خوبی در این زمینه وجود داردو بانک ها در پرداخت تسهیلات تسهیل گرا عمل کنند.

طالب پور با تقدیر از همت خیرین شهرستان شبستر به جهت مشارکت در احداث پروژه های بزرگ عمرانی افزود:طرح های بزرگی از جمله مرکز سلامت دریان و مرکز سلامت روستایی و شهری سیس با همت خیرین به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکیدبر عملی سازی شعار سال و بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:در  این راستا مشکلات واحد های تولیدی شهرستان شبستر بررسی شده و ۸۲ طرح تولیدی از تسهیلات رونق تولید بهره مند شده اند که در سطح استان شهرستان شبستر در جذب این اعتبارات رتبه چهارم را دارد.

فرماندار شبستر با اشاره به طرح های سال جاری در راستای حل مشکلات واحد های تولیدی اظهار داشت:در سال ۹۶ از محل صندوق توسعه ملی ،اعتبارات خوبی تخصیص داده شده و امیدواریم با تحقق این اعتبارات مشکلات واحد های تولیدی حل شود.

طالب پور با بیان اینکه جاده تسوج شبستر از مشکلات اصلی شهرستان شبستر می باشد عنوان کرد:حدود ۵ ماه است که طرح احداث بزرگراه محور شبستر تسوج به حالت نیمه تعطیل افتاده و امید است مسئولین همت کنند تا شاهد احداث این محور برای جلوگیری از حوادث رانندگی باشیم.

فرماندار شبستر از راه اندازی کارخانه نساجی خامنه بعد از ۱۲ سال رکود خبرداده و خاطرنشان کرد:این کارخانه با مدیریت جدید راه اندازی شده و کارگران زیادی در این واحد تولیدی مشغول کار خواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.