کد خبر : 139841
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آگوست 2017 - 22:57

روحیه انقلابی گری و معنویت در جامعه حفظ شود

روحیه انقلابی گری و معنویت در جامعه حفظ شود

مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شبستر با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر برگزار شد.

به گزارش شبسترنیوز، مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شبستر  با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلام غلامی با تسلیت سالروز شهادت امام جواد علیه الاسلام گفت: عمر انسان به سرعت سپری می‌شود و انسان باید در اعمال خود دقت کند.

وی اظهار کرد: عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با هدف انجام امورات فرهنگی در مجموعه نیروی انتظامی و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، پایه ریزی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت معنویت افزود: اگر پرسنل نیروی انتظامی با روحیه معنویت خدمت کنند، در مأموریت شان موفق می‌شوند.

غلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محسن حججی عنوان کرد: حججی از رویش‌های انقلاب اسلامی و نتیجه تفکر انقلابی شخصیتی همچون امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ روحیه انقلابی گری تصریح کرد: باید با حفظ روحیه انقلابی گری در جامعه در افزایش روحیه انقلابی گری مردم تأثیر گذاشته شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی و مسئولین باید با نیت خالصانه در مسئولیتشان تلاش کنند.

وی تصریح کرد:برخی مسئولین نسبت به کارهای فرهنگی در جامعه غفلت کرده اند و کار فرهنگی باید طوری پیش رود که تنها داخل مساجد دیده نشود و سعی شود که همه زیر چتر انقلاب جمع شوند.

غلامی ادامه داد:باید کارهای فرهنگی در نیروی انتظامی را به طوری پیش ببریم که بنیه اعتقادی پرسنل ارتقا یابد و این در انجام ماموریت ها نیز تاثیر می گذارد .

وی با بیان اینکه مسئولیت ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است بیان کرد:مسئولیت نعمتی الهی است که بر عهده مسئولین گذاشته شده و باید سعی کنند از این فرصت بهره ببرند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد:شهدا با شهادت شان به مسئولین درس داده و مسئولیت مسئولین سنگین است و نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم.

به گزارش شبسترنیوز،در این نشست با تقدیر از زحمات حجت الاسلام عباسی ،حجت الاسلام ایوب الهیاری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شبستر معرفی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.