کد خبر : 139840
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آگوست 2017 - 23:53

دین مداری و معنویت از راه های جلوگیری از ارتکاب جرائم است

دین مداری و معنویت از راه های جلوگیری از ارتکاب جرائم است

فرمانده انتظامی شبستر گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از جرائم عمل به دین و دین‌مداری است به طوری که دین، سپری در مقابل تیر شیطان و وسوسه ارتکاب جرم است.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ فریدون حیدری در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شبستر با تاکید بر اهمیت وجود عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی گفت:هرچقدر  بتوانیم، معنویت پرسنل نیروی انتظامی را افزایش دهیم موفق خواهیم شد.

وی اظهار کرد:وجود روحیه معنویت در پرسنل نیروی انتظامی موجب افزایش موفقیت در ماموریت ها و همچنین برخورد خوب با مردم می شود.

فریدون حیدری با اشاره به عملکرد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شبستر افزود:در سال گذشته بیش از ۲۰ نفر حافظ یک جزء قرآن داشتیم.

وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد: کار برجسته نیروی انتظامی تامین امنیت در جامعه است و حفظ ارزش‌ها و نیز اهداف و آرمان‌های انقلاب بخش دیگری از وظایف و فعالیت ناجاست.

حیدری ادامه داد:در سایه زحمات عقیدتی سیاسی در طول چند سال اخیر، اکنون در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شبستر بیش از صد نفر حافظ بیش از یک جزء قرآن کریم پرورش یافته اند.

فرمانده انتظامی شبستر با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم تصریح کرد: نیروهای انتظامی به واسطه حضور همیشگی در صحنه و خیابان ها و ارتباط مستقیم با مردم و جامعه باید با روحیه خدمتگزاری در ماموریت شان تلاش کنند.

حیدری با اشاره به آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر، مشروبات الکلی، اثرات مخرب ماهواره و دین‌گریزی اظهار داشت: یکی از راه‌های جلوگیری از جرائم عمل به دین و دین‌مداری است به طوری که دین،  سپری  در مقابل تیر شیطان و وسوسه ارتکاب جرم است.

فرمانده انتظامی شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ،خواستار هوشیاری خانواده ها برای جلوگیری از آلوده شدن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر شد.

وی ادامه داد:دشمنان ایران اسلامی در صدد هستند با مطرح کردن مسائل مختلف در جامعه ،جوانان و نوجوانان  را از مسیر اصلی انقلاب اسلامی منحرف سازند که مردم باید با هوشیاری کامل تمام توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

فرمانده انتظامی شبستر با دعوت از مردم برای همکاری بیشتر با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:: پلیس آماده دریافت اخبار مردمی در جهت مبارزه با اخلالگران و کسانی که قصد بر هم زدن نظم جامعه را دارند، است.

به گزارش شبسترنیوز،در این نشست با تقدیر از زحمات حجت الاسلام عباسی ،حجت الاسلام ایوب الهیاری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شبستر معرفی شد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.